Dobrý den, neznámí pachatelé napadli můj bankovní účet a přitom založili bez mého vědomí na moje údaje účet u banky REVOLUT. K účtu nemám žádné přístupové údaje. Kurýrem mi byla doručena pouze jejich bankovní karta k účtu, která vyžaduje aktivaci. Tuto jsem neprovedl, ale i přesto mi z banky začaly chodit e-mailové zprávy upomínající, že nebyla karta aktivována a s požadavkem na doplnění finančních prostředků na tuto kartu. Tyto e-maily jsem ignoroval a nyní došel výhružný email s tím, že dlužím na kartě peníze a v případě jejich nevyrovnání, bude následovat exekuce. S bankou se nelze nijak spojit a rozporovat podvodně založený účet a ani ho nelze nijak mě známým způsobem zrušit. Věc šetří PČR. Poraďte prosím, jakým způsobem dále postupovat. Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na něco podobného k blokaci účtu. Mým zahraničním partnerům se toto stalo také, že jim banka zablokovala peníze a trvá to nyní již už více jak 3 týdny. Subfirmy a pracovníci nedostali zaplaceno, takže hromadně odcházejí. Nechápu to, že banka bez jakéhokoliv důkazu zadržuje peníze a v podstatě ani nekomunikuje. Měl jsem vždy za to, že podnět k nějaké blokaci konta musí přijít od Policie a ne že si to Banka udělá sama? Uvědomuje si vůbec Banka, že tímto způsobem může i položit jakoukoliv firmu? Když tato škoda nastane, kdo to zaplatí? Nemohu se ubránit dojmu, že tento způsob v mnoha případech neoprávněného zadržování peněz bankám náramně vyhovuje, jelikož ten kapitál pro další investice musí být závratný.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.