Dobrý den, v roce 2004 jsme si vzal hypotéku, která mi byla v listopadu 2010 zesplatněna. V únoru 2011 byl sepsán notářský zápis se splátkovým kalendářem. Tento nový kalendář dodržuji i dle banky příkladně. Po celou dobu hradím každou měsíční splátku raději dříve. Přesto v registru BRKI je u této hypotéky uveden nejhorší status vždy poslední den aktuálního měsíce. Je to tak v registru správně? Nepřijde mi logické, když se někdo dostane do problému a domluví se na jeho řešení, přesto dostane jakoby 20 let nepodmíněně bez možnosti nějakých investic. Děkuji
Dobrý den, chci zaplatit převodem z FIO banky pokutu 50 zlotých z Polska, ale neznám BIC kód/SWIFT. Na parkovacím lístku ani na adrese příslušného úřadu to není. Pouze jsem dohledala: Numer Rachunku Bankowego Gminy Dziwnów: BANK PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O/ Kamień Pomorski 18124038681111000040936541 jak zadat ten kod za lomítkem? Moc děkuji
Dobrý den, rád bych se zeptal ohledně výběru v zahraničí, konkrétně v Taiwanu. Jedu tam na min. půl roku kvůli studiu a účet mám momentálně u Monety. Každopádně si chci založit ještě druhou kartu, abych nevybíral se svoji osobní kartou, kde mám veškeré úspory. Mohli byste mi, prosím, vysvětlit, jak bych si předem mohl vypočítat kolik mi bude stát výběr při zhruba 18K měsíčně? Bude převod vypadat tak, že se nejdříve převede na Eura a pak teprve na taiwanský dolar? Přemýšlel jsem také o Revolut kartě, ale vzhledem k tomu, že mají výběry zdarma pouze do 4500,-/měsíc, a pak s 2% poplatek, tak nevím zda-li se to stále vyplatí. Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, potřebuji vyměnit norské a švédské bankovky, které přestaly platit. Norská centrální banka nabízí možnost výměny poštou cenným dopisem, Česká pošta ale nepošle cenný dopis do Norska s tvrzením, že Norsko cenné dopisy nepřijímá. U švédské koruny se mně ani u několika našich bank nepodařilo zjistit, zda 100 SEK bankovka Carl von Linné a 50 SEK Jenny Lind platí. Pokud ne, potřebovala bych kontakt na stránky švédské centrální banky, které řeší tuto situaci. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.