Dobrý den, prosím jak se mám na něco telefonicky dotázat na pobočce v Praze 6, ul. Bělohorská, na uvedeném tel.č. neberou telefon, ani nemůžu najít jejich mailovou adresu - jde mi o dotaz jestli dcera jménem Zuzana Douchová tam nezapomněla v pátek 4.7.2014 svůj občanský průkaz. Naposledy ho měla tam při návštěvě a nemohla ho večer najít. Ted odjela na pár dní a já bych to za ni chtěla vyřešit, aby tam nemusela jezdit. děkuji za odpověď, M. Douchová
Dobry den, chtel bych se zeptat na to, jakou moznost obrany ma bezny klient Ceske sporitelny, kdyz mu banka oznami, ze bude v srpnu menit cenik. Muzu napr. tyto zmeny neakceptovat? Samozrejme dochazi jako vzdy ke zdrazeni beznych poplatku napr. za prichozi a odchozi platby. Bezny ucet musim u banky mit vedeny z duvodu Hypoteky.
Dekuji za radu. Tomas B.
Dobrý den, z ciziny jsem obdržel šek k proplacení, ale banka kterou mám proplácení šeků nezprostředkovává a v bankách kde jsem byl mi řekli že je nutné u nich mít založený účet. Jaké jsou v ČR možnosti proplacení šeku na účet bez nutnosti mít u té banky založený účet. Nebo existují směnárny kde tuto službu poskytují? Děkuji za odpověď V. Fibiger
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.