Dobrý den. Proč prosím komplikujete úplně zbytečně život Vašim klientům? Tada je názorný příklad Vašeho přístupu k nim. Spravujeme účet mojí tchýně spolu s její dcerou. Máme přístup ke kontu,přez intenet.bankovnictví,kartu k účtu. A vznikl problém. stále nám posíláte výpisy z účtu,PŘESTOŽE JSME JIŽ 2X NAVŠTÍVILI VAŠ I/nebo naši /?instituci-ČS,kde není možné jednoduchou formou nastavit tuto podmínku ---ukončení zasílání výpisu.!!!!!' Copak je natom tak nemožného? .Byli jsme obeznámeni i stou variantou,že bychom měli přinést plnou moc majitelky účtu-UPOZORNUJI-MAJITELCE JE SKORO 90 LET ROK NAROZENÍ 1925.Tak jde to nebo nejde je to pudová záležitost????a dnes ,když jsme donesli tuto plnou moc,psanou klasicky na PC a podepsanou majitelkou účtu,byli jsme poučeni,že plná moc musí být notářsky ověřená, No to snad ne! Děkuji za odpověď.
Dobrý den,chtěl bych změnit banku.Chtěl bych bezpečnou solidní banku bez poplatků, která by solidně úročila úspory . Mám měsíčně asi 15 bank. převodů a přichází 2 výplaty. V současné době jsem u čes.spořitelny a po zdražení poplatků mě došla trpělivost. děkuji za odpověď.
Dobrý den, ráda bych změnila banku. Chtěla bych najít solidní a ustálenou banku bez poplatků (s platbou za výběr z bankomatu jiné banky počítám) a bez omezených limitů (např. že na účet musí chodit určitá částka a pak vše bude zdarma). Dále bych uvítala, aby tato banka nabízela možnost spoření s "přijatelným" úrokem (měsíčně bych si ukládala určitou částkou do budoucna) a taky možnost spotřebitelského úvěru pro případ nečekané události. Je na trhu banka, která toto vše nabízí? Ještě bych se chtěla zeptat, jestli máte informace o tom, jak pokračuje snaha Moravského peněžního ústavu k přeměně na banku. Vím, že nabízí různé možnosti spoření pro členy družstva, ale přece jenom to není banka a o jejich osobním účtu (jak moc je propracovaný oproti nízkonákladovým bankám) nemám žádné informace. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, v pátek 14.11. jsem převáděla peníze z účtu Bank of Scotland na účet od Equa bank, mezitím byl víkend a v pondělí státní svátek, ale i tak měl převod trvat cca 4 pracovní dny. Chci ze zeptat, zda nemáte tušení, jak dlouho max. může takový převod peněz trvat. Dále když najedu na své internetové bankovnictví na účtě Bank of Scotland, peníze které jsem chtěla převést tam stále jsou, přitom jsem mezinárodní platbu provedla správně. Děkuji mockrát za odpověď.
Dobrý deň Chcela by som vyjadriť obrovské sklamanie nad poskytovanými službami v Poštovej sporiteľni.. Prišli sme sem do Tachova celá rodina, ja môj manžel a naše 8-mesačné dieťatko. Zriadila som si tam účet a čakala som 10 dní, kým mi prišla platobná karta. Nanešťastie, sme si medzičasom na účet vložili všetky naše peniaze, a teraz sa k ním žiaľ nemáme ako dostať. Bankomatová karta, ktorá nám prišla bola na meno Dajgertová a nie Pajgertová. Veľmi zaujímavé je, že zriaďujú poistennie proti krádeži, za ktoré si platím, no úcta a pomoc klientovi v totálnej núdzi tu miesto nemá. Kto nahradí mne to, že sa nemám ako dostať ku svojim peniazom, nemám od 4.9:2014 na stravu, a naše dieťa od vtedy nemá čo jesť? Mám vôbec právo na náhradu škody? To čo sa stalo bola striktne chyba banky, ktorá mi nedovolí sa dostať ku svojim peniazom, nemôžem si ich vybrať, lebo pani, ktorá pre banku pracuje, mi povedala, že nemá povolenie pozrieť sa na finančný stav môjho účtu. Poštová banka je banka, ktorá porušuje základné ľudské práva. I ch prejavená ľútosť naše dieťa, manžela, ktorý chodí hladný štvrtý deň do práce nenakŕmi. Ako si mám vyžiadať náhradu od banky? Zatiaľ to, že hladujeme na nás nemalo zdravotné následky, ale čaká sa až na to, kým sa tak stane? Je to banka, ktorá chce, aby som išla kradnúť? Je mi jasné že nám asi vzniknutú situáciu za 4 dni hladovania nenahradia, ale môžem spraviť aspoň jedno? Medializovať to, čo sa stalo, aby sa aj ľudia čo si tam chcú založiť účet poučili z prípadnej chyby na platobnej karte? Plánovali sme tu dlhodobý pobyt, a rada by som to, čo sa stalo doriešila súdnou cestou, nakoľko banka ktorá má moje peniaze a nemám sa ako k nim dostať z jej viny je zlá banka so zlým prístupom ku svojmu klientovi, nech už je to ktokoľvek. Prosím odpíšte mi či mám nárok aspoň z morálneho hľadiska žiadať od banky náhradu, alebo to že som tak sklamaná a rozhorčená je iba vplyvom toho, že nemáme čo jesť? Na Slovensku máme rodinu, ale prišli sme sem, aby sme my pomohli im a nie oni nám. Sama som niekoľko rokov robila obchodnú zástupkyňu a nikdy v živote by som sa takto ku svojmu klientovi nezachovala. A v prípade, že by sa niečo takéto udialo, verte mi, že by som mu na tie základné ľudské práva ako jedlo, požičala aj zo svojho. Prosím ak mi viete v tejto situácii poradiť, kontaktujte ma čo možno najskôr. ĎAKUJEM
Dobrý den, už dlouhá léta jsem nespokojeným klientem ČS, avšak má trpělivost s touto institucí přetekla a rád bych přešel se svými závazky a účtem do jiné banky. U ČS mám mimo spořícího účtu i stavební spoření a spotřební úvěr, kdy u st.spoření mám nárok na vznik úvěru za dva měsíce. Chtěl bych se tedy zeptat, zda je možné přejít k jiné bankovní instituci alespoň s osobním a spořícím účtem (tzn. zda úvěr ze stavebního a spotřebního úvěru není podmíněn účtem u stejné banky)? Popřípadě, jestli by nebylo vhodnější v této době, tedy v době vzniku nároku na úvěr ze st. spoření refinancovat oba dva úvěry, u jiné banky, do jednoho úvěru? Děkuji za radu. Michal R.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.