Dobry den ,v červenci 2014 jsem si zalozila on-line učet kuryr mi dovezl smlouvu k podepsani ale z pro mě nejasnych duvodu mi odmitl dat kopii ktera mi nalezela nekolikrat jsem toto tel urgovala do dnesniho dne smlouvu nemam ani ucet jsem nepouzila ale již jsem na učte v minusu,jak mam postupovat protoze jednani banky vuči me jako zakaznikovi neni v pořadku.dekuji Šulcová
Dobrý den,do výkladového bankomatu ge money jsem o víkendu vkládal částku 144000.. Vklad probíhal 42x2000,které bankomat vzal a poté jsem vložil 60x1000. Bankomat se při přepočtu částky zasekl otevřel a vyzval mě ať odeberou peníze. Z 60000 mi vrátil pouze 26000 a uvedl se do stavu mimo provoz a nevydal doklad o vkladu. Volal jsem hned operátora, který se mnou vše zaznamenal.Behem hovoru se bankomat restartoval a nabehl do provozu,ale zadna zmena a jelikož bank.ge money o víkendu nepripise částku na účet tak jsem čekal do pondělí. Částka se nepřipsal tak jsem podal reklamaci,která trvá neskutečných 30 dní. Mám obavy o uznání vkladu,protože se mnou nikdo fyzicky nejednal .Je možné proto ještě něco udělat. Děkuji
Dobrý den. Řeším už delší čas jednu zaležitost.Otec žije v zahraničí a po nehodě zůstal ochrnutý a není schopen žádného transportu( pro jistotu to máme potvrzeno i lékařem)..Má účet u Reiffeisen Banky u nás v Čr.Měl svou bankovní poradkyni,která znala jeho stav a vyšla vstřict,když bylo třeba.Bohužel mu byla přidělena nova a nebyla schopna dát potřebné informace po telefou,což je pochopitelné.Tak jsme se rozhodli řešit to plnou mocí.Byla jsem na pobočce jak máme postupovat,když je situace jaká je.Jeden zaměstnanec byl moc ochotný a poslal mi elektronicky jejich formulář.Generální plnou moc banka neakceptuje.Ten jsme nechali přeložit a u notáře v Rakousku ověřit.Notář s překladatelkou nám zapečetil formulář v Českém jazyce jelikož to je do Čr. Dnes sem byla v bance s dotazem zda nemám náhodou jít i pro rázitko k notaři u nás v Čr. a po těch útrapách mi sdělili,že to chcou v nemčině (nechápu) a apostilu ve Francoužtině.A ještě k tomu,že mám špatný formulář.Je pouze jejich interní,který jsem vůbec neměla dostat do rukou a když jsem se ptala zda mi tedy může dát jiný,správný tak mi paní odpověděla,že ne.Mohla bych si stěžovat na chybně podané informace bankou?Bylo to velmi nákladné a asi ješté bude.Pokud by jste mohl poradit,byla bych ráda.Dékui Vám. Juřičková
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.