Zdravím, dnes jsem ráno vkládal peníze na České poště na vkladní knížku Poštovní spořitelny. Před chvílí mně volali z České pošty, že mně připsali na vkladní knížku chybnou částku. Paní to počítala třikrát v ruce a jednou na počítačce, napsala částku do počítače vytiskla a předala. Já opravdu nevím přesně kolik vkládám, protože denně mně projde rukama několik desítek tisíc korun. Jedná se o rozdíl do dvaceti tisíc. Nevím, jak postupovat nebo co mám chtít po České poště, jako důkaz, že jsem dal menší částku. Jednání bylo v tom smyslu, ať se zítra dostavím s vkladní knížkou a OP a oni to opraví, ale o kolik mne neřekli. Díky
Pokračování dotazu č. 4746: Děkuji za Vaši odpověď, ale já nemám zájem o žádnou další finanční instituci. Můj problém je v tom, že jsem byla tel. domluvená, že celou dlužnou částku uhradím a bylo mi telefonicky sděleno, kolik mám zaplatit. Toto jsem udělala, ALE když jsem chtěla zrušit kartu, tak mě ujistili, že to je zbytečné, když nebudu čerpat nebudu platit nic, ale zůstane jako záloha kdyby. Po roce a několik měsíců jsem stále dostávala výpisy, kde byla částka a min. splátka nula. A teď mi bylo sděleno, že dlužím úroky cca 9,5 tis. za úroky. Podotýkám, že při otevření karty jsem odmítla platit pojištění, což je ve smlouvě. Asi po třech letech mi začali strhávat pojistné cca 350 Kč měsíčně. Trvalo více než 2 roky, než toto zrušili, protože jsem odmítla podat písemnou výpověď a to proto, že jsem se nepřihlásila k pojištění tak se nebudu ani odhlašovat. Až po dlouhé době jsem docílila osobního setkání a tam pojistku zrušili. Ale peníze za ty roky mi nikdy nevrátili. Samozřejmě, že doklady mám. Jsem již sedm let v důchodu a při výši důchodu je pro mne těžké toto vše platit. Proto jsem si od příbuzných zapůjčila částku, abych ten celý úvěr zaplatila. Je to pro mne těžké. Prosím kam se mám obrátit? Protože s Raiffeisenbank se není možné domluvit. Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat, kde si mohu stěžovat na banku, konkrétně na Moneta Money Bank. Mam vážné podezření na to, že banka lidem lže, podává klamné informace a neřeší své povinnosti vůči klientům. Máme od Monety úvěr na auto a při uzavírání nám bylo naslibováno hory doly a nakonec jsou z toho jen problémy, které Moneta neřeší a řešit nechce. A nakonec nás předala vymáhací agentuře po té, co jsme podali stížnost na pokuty, které jsou až přehnané. Na stížnost vůbec nereagovali. Je toho více co porušují. Děkuji za odpověď. Petr
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.