Dobrý den, používám internetové bankovnictví George a kdesi jsem zaznamenala, že od 1.2. 2023 bude pro mě obtížné se přihlásit k účtu z důvodu, že na mém počítači mám verzi Windows 7. Bylo mi doporučeno nainstalovat si verzi 10 a vyšší. Není to jen nějaký marketingový tah výrobců programů, nebo je to opravdu nutné pořídit si novější verzi operačního programu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkuji za vysvětlení. Já jsem myslel, že pobočky bank fungují podobně jako pobočky pošty nebo prodejny Billy. To znamená, že místní pobočky zahraničních bank (UniCredit Bank, Raiffeisenbank) jsou na tom stejně jako pobočky českých bank z hlediska ochrany a pomocí před bankrotem. Děkuji.
Dobrý den, mám bankovky 100 a 200 EUR z první série 2002 a potřeboval bych je vyměnit za novou sérii Europa. Vím, že i stará série je aktuálně platná jako nová, ale v zahraničí se setkávám s tím, že tyto bankovky obchodníci nechtějí brát. Kde je možné tuto výměnu u nás v ČR provést? Jde to například v České národní bance?
Dobrý den, nerozumím tomu, jak je možné, že zbankrotuje pobočka mezinárodní banky, aniž by zkrachovala celá (např. Sberbank). Myslel jsem si, že když se dostane pobočka do potíží, tak centrála vyplatí všechny vklady, převezme půjčky a pobočku spořádaně uzavře bez bankrotu. Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.