Dobrý den, jako dlouholetý zákazník u Poštovní spořitelny jsem měla do 6/2021 debetní kartu. Do dnes stále čekám na novou, ale ještě nepřišla. Kde je chyba? Když v minulosti mi vždy oznámili před ukončením platnosti, že dojde k ukončení platnosti. Bez karty nemůžu používat mé úspory ani zaplatit fakturu. Pravděpodobně se budu muset podívat po jiné solidní bance, která tyto problémy nemá.
Dobrý den, přítel měl běžný účet u ČSOB, který mu exekutor zablokoval a kde je nějaká dlužná částka. Nyní po zaplacení všech exekucí a i ve výpisu dlužníků z pošty, i z práce, kde je "čistý" že nic nedluží, tak má účet stále zablokovaný. Účet nemůže ani zrušit, ani si ho obnovit.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.