Dobrý den, prosím o radu, co máme zřídit za bankovní produkt dceři, která se stěhuje do SAE do Dubaje na 4 roky na universitu. Bude muset platit školné, ubytování a možná i nějaké další poplatky. Má účet u KB G2.2 se zlatou kartou, ještě si doobjednala dolarový účet, který ovšem nevím, zda bude k něčemu dobrý? V současnosti se nám již 2x stalo při platbě školného a rezervace koleje, že oproti blokované částce za platbu kartou, byla stržena po několika dnech částka vyšší, než blokovaná částka. Jakým způsobem nejvýhodněji pracovat s penězi v SAE, aby např. při výběru z bankomatu nebo platbách kartou nebyl použit ten nejnevýhodnější kurz? V SAE bude zřízen také bankovní účet, ale zde opět nevíme jak nejvýhodněji na něj české koruny případně převést. Z doslechu víme, že existují i nějaké virtuální záležitosti (Revolut, WISE), kterým ale nevíme zda důvěřovat a ani jak fungují. Předem děkujeme za radu.
Dobrý den, ve čtvrtek mi byla doručena obsílka od exekutora a zablokována částka na úctě. V pondělí jsem peníze odeslala, ve středu mi bylo potvrzeno, že peníze jim došly. Ptala jsem se, zda mi tedy odblokuji účet a prý na to mají lhůty. To samozřejmě chápu, ale již jednu exekuci jsem měla a tam mi byl účet odblokován po třech dnech od odeslání peněz. Jak mi tedy dlouho mohou držet blokovaný účet? Děkuji
Dobrý den, prosím o radu, co máme zřídit za bankovní produkt dceři, která se stěhuje do SAE do Dubaje na 4 roky na universitu. Bude muset platit školné, ubytování a možná i nějaké další poplatky. Má účet u KB G2.2 se zlatou kartou, ještě si doobjednala dolarový účet, který ovšem nevím, zda bude k něčemu dobrý. V současnosti se nám již 2x stalo při platbě školného a rezervace koleje, že oproti blokované částce za platbu kartou, byla stržena po několika dnech částka vyšší, než blokovaná částka. Jakým způsobem nejvýhodněji pracovat s penězi v SAE, aby např při výběru z bankomatu nebo platbách kartou nebyl použit ten nejnevýhodnější kurz. V SAE bude zřízen také bankovní účet, ale zde opět nevíme jak nejvýhodněji na něj české koruny případně převést. Z doslechu víme, že existují i nějaké virtuální záležitosti (Revolut, WISE), kterým ale nevíme zda důvěřovat a ani jak fungují. Předem děkujeme za radu.
Dobrý den, setkala jsem se s tím, že pracovnice na pobočce banky požadovala k založení běžného účtu e-mail. Bez něj prý u nich účet založit nejde. Chtěla bych se zeptat, jestli je to problém jen v té jedné bance (Fio) nebo to funguje úplně stejně ve všech bankách. Lidé, kteří si chtěli účet založit, nepracují s počítačem, e-mail nikdy neměli a nechtějí se to učit, nemají ani nikoho blízkého, jehož e-mail by uvedli. Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, rád bych se zeptal na možnost založení účtu na dálku. Pracuji v Kanadě a potřeboval bych otevřít nový osobní účet u některé z českých bank. K tomu bych potřeboval otevřít podúčet k tomuto účtu v kanadských dolarech. Jeden osobní korunový účet v Čechách mám. Tuto banku bych však nepreferoval. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám účet u Poštovní spořitelny ČSOB. Při přihlášení mě přesměrovali na vytvoření identity. Bohužel v DOHODĚ O ČSOB IDENTITĚ je chyba. Oznámil jsem jim to. Přišla pouze automatická odpověď o přijetí. Nic nedělají. Nebudu potvrzovat chybný doklad a bez identity mě nepustí na můj účet. Prakticky mi protiprávně zablokovali účet a nemůžu ho používat. Ještě jsem dnes stížnost poslal na jejich ombudsmana. Žádné potvrzení přijetí mailu jsem nedostal. Jak mám s těma "šmejdama" jednat? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.