Dobrý den, dlouhodobě platím celoročně 55 Kč měsíčně cestovní pojištěni varianta B u Kooperativy ke kartě České spořitelny. Teď potřebuji připojištění na náklady spojené s Covidem. Byla jsem odkázána na internetové bankovnictví, ale tam mi to nabízí pouze celkové pojištění jako bych ještě neměla žádné uzavřené. Je možnost buď navýšení dosavadní částky nebo připojištění na Covid léčení a případné storno letu na konkrétní cestu? Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat mám potvrzení o chráněném účtu, který jsem dal zaměstnavateli a ten potvrdil že bude zasílat na chráněný účet mzdu.Toto potvrzení zašlu exekutorovi a následně můžu jít do banky si zřídit chráněný účet nebo mám čekat na vyjádření exekutora?
Dobrý den, v minulosti jsem žila v zahraničí a otevřela jsem si účet na Mallorce a ve Švýcarsku. Na účtech mi vznikl menší dluh, teď jsem kontaktovala banky, kde mi bylo sděleno, že mě nedokáží ověřit a pro úhradu dluhu a zrušení účtů je nutno navštívit dané země. Chci se prosím zeptat, jedná se o částku v řádech pár euro, mohou po mě ze zahraničních bank tuto částku vymáhat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, notář v prvním dopise dědicům informujícím o dědickém řízení zveřejnil veškeré účty, tzn. zemřelého ale i manželky zemřelého, ačkoli tyto byly vyňaty z pozůstalosti zúžením SJM. Účty byly uvedeny včetně zůstatků. Dopustil se notář pochybení, či dokonce protiprávního jednání z důvodu porušení ochrany soukromí? Děkuji moc za Vaši odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.