Dobrý den, dlouhá léta jsem v exekuci, a proto roky nemám účet v žádné bance, důchod mi chodí poštou, a můj dotaz zní, jestli si mohu založit chráněný účet z důvodu placení nájmu a nikoliv SIPO, jak jsem to dělal doteď. Může se mi něco stát a nezaplatím včas SIPO, a v bance mohu dát trv. příkaz, ale prý nejde založit chráněný účet bez toho, aby tam dříve fungoval běžný účet, co v tomto případě mám dělat? Nechci však situaci, kdy založím běžný účet a budu čekat, až exekutor zaúřaduje, a až potom můžu provádět další nezb. úkony.
Dobrý den, bylo mi zrušeno oddlužení mou chybou. Byl prohlášen nepatrný konkurs, ale nemám žádný majetek k prodeji. Zajímalo by mě, co mě tedy čeká. A také ještě mi byl zablokován účet ins. správcem, chápu z jakého důvodu. Ale jak dlouho může taková blokace trvat? Přišla mi na účet výplata, ale k penězům se nedostanu. Tak nevím, z čeho mám platit potřebné věci. Děkuji
Dobry den, mam ucet v bance (vcetne internetoveho bankovnictvi). Tato banka je prihlasena jako veritel v mem oddluzeni. Ucet v této bance jiz nevyuzivam, takze bych ho mohl zrusit. Ale je to rozumne rusit v me situaci ? (když je to muj veritel) Nebo je to uplne jedno jestli to zrusim nebo necham byt? Take by to mohlo byt trapne a mohli by mi nadavat. Jit na pobočku kde bych se dozadoval zruseni uctu a oni by tam videli, ze jsem jim nevratil peníze primo jim.
Dobrý den, mám notářem vydané pravomocné usnesení o dědictví s uvedeným bankovním účtem zemřelého, kde jsem uveden jako dědic. Pokud nechci bance dokládat (a nechat naskenovat) kompletní usnesení, kde je uveden i další majetek zemřelého, existuje možnost nějakého dokumentu, který usnesení nahradí a banka je povinna jej akceptovat? Velice děkuji a jsem s pozdravem.
Dobrý den, dne 2.12. 2020 jsem na pobočce České spořitelny elektronicky podepsala novou Rámcovou smlouvu o finančních službách. Pracovnice spořitelny mi sdělila, že mi ji zašle. Podotýkám, že nemám a nechci mít elektronické bankovnictví a výpisy z účtu jsou mi zasílány poštou v písemné formě. Proto jsem se domnívala, že smlouvu obdržím poštou. K mému nepříjemnému překvapení jsem zjistila, že smlouva mi byla zaslána e-mailem. Po internetu tudíž běhají moje veškeré citlivé údaje včetně čísla účtu, adresy a čísla občanky. Prosím, je možné s tím něco dělat? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.