Dobrý deň, moja maminka má běžný účet a má tam zadaný trvalý príkaz na úhradu platby bytu na Slovensku. Nemá však doma internet. Potrebuje zmenit výšku sumy mesačného prevodu na vyššiu sumu. Pre zmenu výšky sumy je potreba sa dostaviť do banky osobne, alebo je to možné urobiť aj cez telefón? Ak ano, tak na aké číslo treba volať ? Ďakujem za informáciu.
Dobrý večer, mám blokaci na účtu. Domluvil jsem se tedy s bankou na jednorázovém vyplacení životního minima. Zaslali mi dvojnásobek 22.1.2021. Ale na internetu stále čtu, že bylo životní minimum prodlouženo do 28.2.2021. Zavadil jsem o vaší odpověď a tam píšete též, že toto platilo do 31.12.2020. Jak to tedy je? Díky
Dobry den, mam dotaz. Muj manzel je Jihoafrican a nema ceske obcanstvi. Planujeme podnikani v CR a to s pronajmem nemovitosti. Rada bych otevrela bankovni ucet na jeho jmeno a prevadela na nej jeho cast penez. Je toto mozne, kdyz nejsme ani jeden fyzicky v CR a on nema ceske obcanstvi? A jestli ano, ktera banka nabizi nejvyhodnejsi podminky pro sporeni?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.