Dobrý den, mám problém s převedením účtu k jiné bance anebo alespoň s vyřízením internetového bankovnictví. Jedná se o účet pro moji babičku. Od soudu mám vyřízenou plnou moc, takže jsem její opatrovník. Mám i dokument, který mne opravňuje k užívání jejího účtu (Poštovní spořitelna). Problém je, že babička má pokročilou demenci, takže v podstatě vůbec neví o ničem. Nedokáže se podepsat, neví jak jmenuje, ani co je za den. A k tomu je upoutána na lůžko. U Poštovní spořitelny jsem chtěla požádat o internetové bankovnictví, ale bylo mi řečeno, že musím s babičkou přijít na pobočku a musí se tam podepsat. Když jsem chtěla převést účet k Air Bank nebo Sberbank, tak mi bylo řečeno, že to nepůjde. Můžete mi prosím poradit, co mám v této situaci dělat? Děkuji.
Pokračování dotazu č. 10086: Ano, je mi to jasné, ale jednalo se o kompenzační bonus pro OSVČ, který si na můj účet nechal zaslat kamarád, který jej nutně potřebuje a v bankomatu zákonitě musí oněch 19 500 přebývat. Tak nevím, co s penězi budou 30 dní dělat?
Dobry den, na Slovensku mam bezny ucet v UniCredit banke uz viac ako 10 rokov, na ktorom som nemala ziadny pohyb. Bol to studentsky ucet bez poplatkov, ktory mi ale uz vyprsel asi pred 6 rokmi. Doteraz mi neuctovali ziadne poplatky a z nicoho nic mi zacali chodit upomienky na uhradenie pohledavky za vedenie uctu a zaslane tistene vypisy za posledne 4 mesiace. Je mozne proti tomu nejak bojovat a ohradit se? Dekuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.