Dobry den, v roce 2015 jsem odjed pracovat do Holandska a zalozil si ucet, delsi dobu uz tam nejsem a udaje k uctu uz nemam. Je mozne, ze mi tam roste nejaky dluh? Za predpokladu ze je ucet veden za poplatek, nevim jak ucet zrusit a jestli to popripade nejak resit. Dekuji za odpoved.
Měl jsem euro účet u ČSOB. Účet jsem zrušil kvůli vysokým poplatkům za vedení účtu. Založil jsem si euro účet u Air Bank, kde za vedení účtu nejsou poplatky. U ČSOB jsem dal pokyn ať prostředky převedou. Začali dělat problémy, že je to komplikované a ať si eura vyberu v hotovosti na pobočce. Tak jsem učinil. Teď mám problém hotovost vložit do Air Bank, protože eura v hotovosti nepřijímá. Jak mám postupovat? Děkuji.
Dobrý den, mám účet v Expobank. Doplatili jsme hypotéku a rozhodli jsme se účet ukončit. Oznámila jsem to bankéři. Expobank mi zmrazila účet i kartu a poslala požadavek na vrácení karty do dvou dnů. To jsem učinila. Poslala jsem jim informaci, kam chci, aby mi poslali zůstatek účtu. Po měsíci mi volala pracovnice banky se sdělením, že převod neprovedou, protože podpis na dopisu nesouhlasí s podpisovým vzorem. Zároveň mi sdělila, že mám možnost znovu požádat přes internetové bankovnictví, což jsem učinila. Stejně mi údajně zůstatek z účtu vrátí až za 2 měsíce. Je toto legální? Zadržují mi mé prostředky. Jak se mohu bránit?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.