Dobrý den, 8.8.2019 byla stržena z účtu vyšší částka než byla dohodnuta (platba online kartou). Bohužel se na to přišlo až nyní 16.12.2019. Je nějaká možnost platbu stornovat? Jaké jsou časové lhůty pro možnost nahlášení neoprávněně stržené vyšší částky? Pokouším se kontaktovat i společnost, která neoprávněně peníze obdržela, ale zatím marně. Děkuji za informaci
Pokračování dotazu č. 8293: Dobry den, dekuji za odpoved. Chci se jeste zeptat, jaka je situace, pokud plat. karta je vystavena v zahranici (nejde o ceskou kartu) a bude pouzita k vyberu hotovosti v CR, z ceskeho bankomatu, pro vyber ceskych korun, napr. 3 000 kc. Plati take, ze vyhodnejsi je bez prevodu nez s prevodem. DCC pri vyberu z bankomatu ma jakou souvislost pri vyberu z bankomatu, "s prevodem" nebo "bez prevodu"? Dekuji
Dobry den, mam dotaz tykajici se bankomatu, resp. vyberu z bankomatu. Pokud mam platebni kartu vystavenou v zahr. (v ramci EU) a pouziji ji k vyberu z bankomatu v CR, za ucelem vyberu Kc (napr. 3 000 Kc), objevi se mi volba s prevodem a volba bez prevodu. S prevodem se zobrazi "kurz bankomatu" a kolik me to bude stat v mene statu, kde ziji (EUR, britska libra). Pokud bych zvolila bez prevodu, dostanu ceske koruny, pozadovanych 3 000 Kc, ale v jakem kurzu? Jaka je souvislost "s prevodem" a " bez prevodu" s DCC. Dekuji
Dobrý den, vzhledem k dlouhodobému cestování (ne turistické, ale za duch. účelem a pomocí) jsem odhlášena z trvalého bydliště a OP je odevzdán. Užívám 2 pasy a řidičský průkaz, nejsem bezdomovec, ale prozatím nemám stabilní místo, pohybuji se, přesunu ji se. Ráda bych přestoupila k jiné bance s online účtem a online možnosti ovládání účtu, jako např. Air Bank či podobně, po nemile zkušenosti, kdy došlo k technické závadě simkarty, na kterou přijímám potvrzovací kódy a nešlo to na dálku nijak ošetřit, změnou tel. čísla či jinak. Při slabé wifi došlo i k zablokování účtu nebo i možná opomenutí hesla, spíš mi přišlo, že při změně hesla vlivem jiné klávesnice jsem zadala něco, prostě jsem se nemohla přihlásit, jak když se heslo zapomene. Nešlo to ošetřit ani plnou mocí pro někoho, kdo by pomohl. Daleko, mimo civilizaci tak trochu, bez možnosti uhradit letenku, končící vízum... atd atd... nebylo to vůbec příjemné. Narážím však na problém, že bez OP není možnost založení, ale ani převedení účtu stávajícího. Na chvíli zhotovení OP a zase odhlášení, nejen vyžaduje návrat do ČR, ale i mi přijde tak trochu obejíti. Je nějaká možnost či alternativa? Při hledání jsem zjistila, že nejsem sama, že je víc takových, co narazí na podobnou situaci. Dokonce jeden případ, že kvůli tomu ztratila možnost přepisu částky ze stavebního spoření, neboť to nešlo kvůli tomu ze zahraničí ošetřit, tak se s tím paní smířila, že ty peníze ztratí. Každá odpověď zatím byla, bohužel, musí být OP. Zkusím se ale ještě zeptat. A pak z bezpečnostních důvodů bych se ráda zeptala, při těchto převodech účtu online na dálku, kdy to nová banka za mne vše vyřídí, ověřuje banka či systém při zadání platnost dokladu nějak? Děkuji za ochotu a případnou odpověď.
Dobrý den, chystám se na studijní pobyt do Portugalska a v co nejbližší době chci založit euro účet. Na internetu jsem se dočetla, že u různých bankomatů v zahraničí mohou být účtovány různé další poplatky za výběr hotovosti. Mám to tedy chápat tak, že poplatky za výběr v zahraničí, které uvádí banky ve svých nabídkách euro účtů nejsou až tak směrodatné? Případně mohli byste mi doporučit nějakou banku pro založení euro účtu? Směrodatné jsou pro mě hlavně poplatky za výběry hotovosti v EUR a vedení účtu (nebudu mít žádný měsíční obrat).
Dobrý den, nyní mám účet u České spořitelny, ale potřebuji ještě jeden účet s kartou, na kterém budou peníze jen někdy (nebude aktivní celý rok). Chtěla bych se zeptat, co byste mi doporučili za společnost k vedení účtu, pokud nechci platit vůbec žádné poplatky za vedení ani za vlastnictví karty. Předem díky za odpovědi.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.