Dobrý den, prosím Vás tímto o radu. Asi před 3 měsíci jsem si za svého PayPal účtu omylem odstranil banku. Problém je, že když ji chci znovu přidat nejde to a neustále mi PayPal hlásí: Je nám líto. Váš požadavek teď bohužel nemůžeme zpracovat. Zkuste to znovu později. Kreditní karta k tomuto bankovnímu účtu je stále aktivní. Už jsem zoufalý. Předem děkuji za případnou pomoc/radu. S pozdravem
Zravím a přeji příjemný den. Mám následující dotaz,a moc prosím o objektivní odpověď. Dcerka si teprve včera zařídila účet a bude splňovat i podmínku 12 tisíc korun měsíčně na účtu. Žila 15 let v Irsku, nezná zákony českých bank, ani já ,a tudíž jsme neuměli banku, kde by měla osobní účet správně vybrat. Proto jsme zajeli k té nejbližší, což je UniCredit Bank. Jenže nechápu, že internet je plný negativních recenzí a zkušeností na tuto banku, a já mám velký strach, že jsem dceru nasměřovala někam, kde ji bude ouzko. Přijela se z irského Dublinu o mě starat do Ostravy,stala se mou pečovatelkou, a bere na mě PnP 3 stupně,což je 12 800 Kč. Tuto podmínku banky tedy splní, že musí být měsíčně na účtu vždy 12 000 Kč. Banka za nás vyřizuje i převod tohoto příspěvku na péči o osobu blízkou, na tento český účet, UniCredit Bank. Jsem velmi těžce nemocná a moc se bojím jakýchkoliv problémů, například výpadků měsíčního příspěvku na péči, z důvodu jakési byrokracie, bojím se že převod z účtu České spořitelny na účet UCB bude opožděn, že budeme kvůli tomu nějak strádat,a podobně. Nechci dcerku dostat do nějakých potíží, a prosím můžete mi poradit co dělat,jestli počkat nějaký měsíc, jak to poběží, nebo tu novou banku UCB rovnou zrušit a najít nějakou, která má ty recenze veskrze pozitivní. Můžete mě prosím nějak uklidnit? Poradit mi, protože jsem docela vystrašená. Moc Vám děkuji.
Dobrý den, můj bratr (81 let) je již téměř tři měsíce v nemocnici. Protože nemá založen žádný bankovní účet a nemůže si vyzvednout na poště důchod a čeká na další reoperaci, rozhodl se si bankovní účet zařídit. Vzhledem k tomu, že neví, jak dlouho jeho pobyt v nemocnici bude trvat, prosím o sdělení, který bankovní dům je ochoten za ním přijet uzavřít smlouvu o založení účtu. Chápu, že všem jde o ochranu seniorů, ale prosím poraďte. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.