Dobrý den, otevřela jsem si účet v Německu u Commerzbank před 6 lety. Jenže po půl roce jsem v Německu skončila, přišly zdravotní problémy atd. A na účet se zapomnělo. Až teď při stěhování jsme narazili na papíry. Poslední výpis dorazil 2014 listopad a od té doby nic, žádné info, žádný dopis. Co teď s tím? Počítám, že tam bude asi hodně velký dluh. Děkuji za rady jak postupovat.
Dobrý den, když platím objednávky ze zahraničních shopů (měna euro), samozřejmě si banka předvede měny podle svého, drahého (Air Bank) kurzu. Jelikož mám eura svá, chtěl bych si pořídit eurový účet, ze kterého bych pak platby prováděl (platba kartou přes internet). Ovšem nedaří se mi najít společnost, u níž bych neplatil velké peníze za vedení účtu a také za obyčejný vklad eura na účet. Prosím, poraďte mi takovou společnost, případně i jiný způsob, jak objednávky platit. Děkuji Jan
Dobrý den, je mi 16 let - jaký byste mi doporučili účet? Ocenil bych banku ovládanou co nejvíce přes internet a NFC platby, aspoň omezený počet výběrů zdarma z cizích bankomatů. Díval jsem se po mBank. Co si myslíte Vy? A mohl bych ještě radu na dobrý spořící účet? Děkuji.
Dobrý den, je mi 16 let a mám účet u UniCredit Bank. Uvažuji o změně hlavně kvůli možnosti NFC plateb. Jakou banku byste mi doporučili? Chtěl bych účet s co nejmenšími poplatky a co nejmodernějším IB a mobilní bankovnictví, kde se dá ovládat co nejvíce věcí a dobrý spořící účet by byl také plus, ale ne nutnost. Děkuji.
Dobrý den, mám dilema. U ČS jsem už od 15 let, ale zdá se mi, že v dnešní době má ČS zpoplatněné některé služby díky množství poboček a zaměstnanců. Navíc je nemilé, že doba čekání se v ČS spíše prodlužuje. Napadají mě tyto důvody proč u ČS zůstat - vyvrátíte mi je čí potvrdíte? Duel mezi ČS a Raifkoou. Zabezpečení Int. bankovnictví, jištění státu v případě nějakých problémů z důvodu změny kvůli zahraniční měně. Děkuji za odpověď P.S. pokud vás napadá nějaký dodatek ke zmíněnému tématu, ocením váš pohled na mé setrvání či změnu banky.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.