Dobrý den, chtěla bych oznámit. že moje sestra Ivana, která má u vás účet, za tragických okolností zemřela. Má u vás několik trvalých příkazů. Prosím o informace, jak dále postupovat. Sestra byla v invalidním důchodu. Chtěla bych v co nejkratší době zrušit všechny platby. Zároveň vás prosím o informaci, jak dál postupovat. Moc děkuji za odpověď. Simona
Dobrý den, zrušila jsem si účet u České spořitelny. Cca dva měsíce po zrušení jsem platila v papírnictví asi 120 Kč kartou a omylem jsem vytáhla tu neplatnou (měla jsem jí ještě v peněžence). Uvědomila jsem si to, ale až zpětně doma. Nicméně platba proběhla, terminál žádný problém nehlásil. Je ale nesmysl, aby platba proběhla, když účet a karta v tu chvíli už neexistoval. Chci se zeptat, jestli teď někde nedlužím nebo jak to vlastně vyřešit. Může z toho být nějaký problém? Nevím, jak to řešit a případně komu to vlastně zaplatit, když to nemám ani jak dokázat? Účtenku jsem si nevzala. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.