Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o zrušení adresy Plzeň, číslo účtu XXX/0100. Pan Budil zde již asi více jak rok nebydlí a dopisy jsou otravné. Prosím o informování o stavu zrušení adresy! Při jakémkoliv dotazu mě neváhejte kontaktovat! Děkuji, přeji krásný den!
Dobrý den, chci si založit bankovní účet v Hong Kongu u banky HSBC. Chtěl bych se zeptat, jestli víte, jaké dokumenty je potřeba si vzít sebou? Vím, že u běžného účtu je to doklad o totožnosti, doklad o státní příslušnosti, doklad o stávající adrese, počáteční vklad cca 2 000 HKD a osobní setkání v bance. Předem děkuji.
Dobrý den, prosím o radu, jakým nejlevnějším způsobem dopravit 50 Euro v hotovosti na vlastní euro účet u Fio banky. Anebo, kolik vyjde převod z účtu u České spořitelny nebo ze spoř. účtu Air bank, které jsou vedeny v Kč. Na Slovensko jezdím, ale účet tam nemám. Vkladem v hotovosti na pobočce Fio banky jsem platila nějaký nesmyslný poplatek, platit se mi ho již nechce. Hledám jinou cestu. Děkuji
Dobrý den, dne 19.10. 2017 jsem opakoval příkaz z internetového bankovnictví k úhradě do JPÚ XXX/2010 Ondrej Paypal -166,00 CZK dle dřívějšího příkazu (nejspíše zadán přes stránky PayPalu 25.08.2017). Příkaz el. bankovnictví k úhradě do JPÚ XXX1/2010 2149345376 -666,00 CZK ale bohužel na můj účet u PayPal platba nedorazila. Je možno vrátit peníze zpět na můj účet u ČSOB? Děkuji za odpověď
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.