Dobry den, poradte mne, jakou banku vybrat pro zalozeni noveho uctu. Pro me i manzela. Ucet nikde nemame. Chodila by nam tam vyplata, zrizeni trvalych prikazu, intern.bankov., pokud mozno platebni karta bez nabizeni kontokorentu. Jsme v insolvenci, takze exekuce nehrozi a insolv. spravce nam na ucet take nepujde, jelikoz nam sam dal radu na zalozeni uctu. A jeste jedna otazka. Kam vlozit treba 20 000 Kc, aby se nam zurocily. Dekuji za odpoved.
Dobrý den, prosím, které běžné účty (kterých bank) umožňují DRUHÝ inkasní termín SIPO (do 23. dne v měsíci)? V mé současné bance nestíhám první termín (do 15. každého měsíce), neboť pravidelný příjem dorazí až 17. den a druhý termín banka bohužel neposkytuje. Moc děkuji za info!
Dobrý den, hledám rodinný účet, ke kterému bychom měli přístup oba s manželkou. Přístup nemusí být rovnocenný, stačí disponentský. Podmínkou jsou ale dvě platební karty, bez poplatků (může být po splnění měsíční úložky) a přístup pro oba do internetového bankovnictví. Vím, že aktuálně nabízí podobný účet Air Bank, Fio, mBank. Jsou ještě nějaké další? Děkuji.
Dobrý den, v červnu 2017 jsem založil účet v Německu u Postbank, mam pouze české občanství. Zapomněl jsem dodatečně vyplnit a zaslat formulář, který vyžadují. Na pobočce mi 11.10. 2017 oznámili, že z důvodu nezaslani formuláře mi v srpnu přišel dopis, ať nahlásím účet, kam mi prevedou prostředky a k 9.10 2017 bude účet zrušen. Tento dopis jsem necetl, jelikož pracuji v zahraničí a v Česku jsem ještě nebyl. Po té mi bylo sděleno že účet už je zrušen a peníze tam nejsou. Co mohu dělat?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.