Dobrý den, pokud bych měl u vás běžný účet, jaká je obvyklá praxe ve věci, kterou uvedu dále. Příklad ze života: klient má nedostatek finančních prostředků na běžném účtu. Aniž by si to uvědomil, prostě to přehlédl, zadá příkaz k úhradě na vyšší částku. Nemá žádný kontokorent, nic, co by umožnilo jít do mínusu. Co se stane dál? Bude vaším systémem nebo pracovníkem nějak včas upozorněn, nebo bude neprovedená transakce automaticky sankcionována ceníkovým poplatkem? Např. u jedné nejmenované banky to je 40 Kč. Děkuji mockrát za vyčerpávající informace mailem. Marcel
Dobrý den, zvažuji změnu banky. Jsem u ERA, kde mám jejich studentský tarif, který mi bude brzy končit a budu muset přejít na jiný produkt. Využívám hlavně internetbanking, platby kartou (+ platby kartou online (ČR + zahraničí)), spořící účet a také, aby mohla účet používat druhá osoba. Jaká bude podle Vás nejlepší volba banky co se týče poplatků, úroků apod. Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.