Dobrý den, mám BÚ u ČS. Mám službu elektronického bankovnictví, kde mám nastavenou roční frekvenci výpisů z účtu. Nyní potřebuji výpis za poslední 3 kalendářní měsíce, ale banka prý není schopná tyto výpisy poskytnout, když je nemám nastaveny. Jak je možné, že mi banka odmítá poskytnout informace o mém BÚ. Není náhodou povinnost měsíčních výpisů ukotvena v zákoně?
Mám u Vás účet společný i pro manželku. Potřebuji však otevřít nový účet, ke kterému by měl přístup cizí člověk, neb jde o účet společných vlastníků soukromého vodovodu. Lze to tak udělat a pokud ano, mohu jej otevřít v kterékoliv pobočce. Děkuji Jan Baltus
Mám běžný účet u České spořitelny. Výpis dostávám 1x za 3 měsíce. Nyní jsem dostala Detailní přehled změn v Ceníku od 1.7.2016. Na prvním místě je elektronický výpis. Došla jsem do banky, kde mi bylo sděleno že elektronický výpis může být jen u elektronického bankovnictví. Je tomu skutečně tak ?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.