DOBRY DEN! SYN MÁ ZALOŽEN ÚČET V mBANK. NYNÍ ŽIJE V ZAHRANIČÍ A ÚČET NEVYUŽÍVÁ. STAHUJÍ SE ALE POPLATKY ZA KARTU A ON JE JIŽ V MÍNUSU. NA POBOČCE V OSTRAVĚ BYLO SDĚLENO,ŽE SI MÁ ZABLOKOVAT PŘES INTERNET KARTU A OKAMŽITĚ SE NIC STAHOVAT NEBUDE. ZABLOKOVAL A STAHUJE SE POPLATEK DÁL.PROSÍM O RADU....NECHCEME SE ZBYTEČNĚ DOSTAT DO DLUHŮ. DĚKUJI. HEZKÝ DEN!
Dobry den, z uctu mi zmizelo 108 kc, po srovnani s poslednim vyberem to nesedi a na mesicni poplatek mi to prijde vysoke, v bance mi tvrdi, ze je vse v poradku a ze oni nic krome poplatku nestrhly a ani na to pry nemaji pravo, ale me zmizelo 208kc a muzu jim to dolozit v tech stvrzenkach co dava vyberovy automat penez nevite za co to muze byt ??? kdo by mi mohl penize vzit jen tak? dekuji
Synovi jsem založil učet u ERA, bylo mu 10 let, podpisový vzor jsem synovi neudělal. Dnes jsem šel učet u ERA zrušit. U přepážky mi bylo sděleno že mám donést veškeré písemnosti i s výběrovou kartou, pokud tedy veškeré podklady nepřinesu tak mě účet nezruší. Synovi je 17 let a nikdy jsme kartu neaktivovali a veškeré písemnosti jsem si neukládal. Poraďte jak vyhovět požadavku ke zrušení účtu?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.