Dobrý den, na přelomu roku 2007/2008 jsem byla na studijním pobytu v Německu, kde jsem si založila Běžný účet, pravděpodobně studentský účet, u DeutscheBank. Tato skutečnost mi úplně vypadla z hlavy až do teď, kdy jsem při stěhování našla starou kartu a nějaké dokumenty. Předpokládám, že od té doby se mi změnil účet ze studentského na běžný pro FO a taky předpokládám, že poplatky za vedení účtu šly do mínusu, protože jako student jsem na něm určitě neměla žádnou závratnou částku. Prosím o radu, jak teď postupovat. Účet bych samozřejmě chtěla zrušit, zároveň se ale bojím zjištění dluhu. Platí na tyto případy promlčení dluhu? Díky
Dobrý den vážení, v jednom kasínu v zahraničí jsem vložil peníze na hráčský účet z blesk peněženky, následně jsem si to rozmyslel, a že si peníze vezmu zpět, nastal problém právě ten kod SWIFT / BIC, dle mého názoru je to nedomyšlené, pokud karta je dobrá na vložení peněz, tak by měla být dobrá i na výběry, jak mám postupovat ? děkuji Štefan Tomič.
Dobrý den, po zemřelém příbuzném jsem jakožto jediný dědic zdědil i běžný účet. Po předložení rozhodnutí soudu o dědictví na pobočce mi bylo sděleno, že jakoukoliv manipulaci s účtem na př. výběr či platbu mohu provádět až po měsíci od data předložení výše uvedeného rozhodnutí. Vzhledem k tomu, že byl účet již několik měsíců po dobu dědického řízení blokován, jeví se mi tato další blokace naprosto nesmyslná a nahrává neoprávněnému užívání mých prostředků vaší bankou. Na základě jakého zákona či vyhlášky je toto umožněno?
Dobrý den, chtěla bych si pořídit svůj první vlastní účet. Při tolika nabídkách bank se v nich nestíhám orientovat. Potřebovala bych poradit jaký účet a u jaké banky si mám založit. Preferovala bych vedení účtu zdarma a bez podmínek. Na účet by mi chodily nepravidelně příchozí i odchozí platby (např.: měsíčně by mi nemusela přijít příchozí platba), potřebovala bych pouze výběry z bankomatu, jak u vlastní banky tak u cizí zdarma (četnost výběru max. 5), nechci kontokorent a ani internetbanking. Víc od účtu nepotřebuji. Chtěla bych spolehlivou a bezpečnou banku. Co byste mi poradili, abych nemusela zbytečně platit různé poplatky? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.