Dobrý den, prosím Vás o odpověď. Ve Vaší bance měla moje zemřelá maminka uloženy peníze a já také. Nebylo to málo ... Včera jsem se dozvěděla, že maminka má úplně čistý účet !!! 500.00 zmizelo ? A já to samé. Mně na účtě zústalo 23.000 místo 500.00. Opravdu skvělé. Kde peníze jsou ? Děkuji I v a Koktová
Dobrý den, zajišťovali jsme pro naši imobilní babičku založení účtu pro výplatu důchodu s dispozičním právem na její dceru. Měli jsme k dispozici generální plnou moc, která však nebyla akceptována. Můžete nám zaslat znění plné moci, která by zahrnovala veškeré služby spojené s tímto účtem./založení účtu, internetové bankovnický atd./ S pozdravem J.Zahrádka
Po zkušenosti z loňského roku mám letos stejný problém a mám následující dotaz. Přinesl jsem do banky ČSOB v Hradci Králové určitou částku v kovových mincích, kterou jsem chtěl uložit na svoje bankovní konto u Poštovní spořitelny, který vede banka ČSOB. paní pokladní mince přepočítala a účovala mi častku za vklad na účet a ještě částku v řadu stokorun na přepočítání peněz na automatické počítadle jako by mi tyto peníze měnila. Byl tento postup správný. Podle mého názoru mi měla účtovat pouze za vklad na účet, nikoliv za přepočítání peněz?
Dobrý den pane Jermáři, děkuji za vaši odpověď ohledně poplatků, dotaz č.2475. V odpovědi jste se ptal u jaké banky jsem (UNB). Poradil jste mi třeba Fio banku na běžný účet. Je u ní možné si pro ten bezplatný styk se Slovenskem zřídit i devizový účet samostatně nebo má vůbec nějaká z 30 bank nabídku samostatného devizového účtu a nebere si poplatek za příchozí platbu? Omlouvám se, že píši opět přímo Vám, je to můj poslední dotaz. Předem děkuji za odpověď, s pozdravem D. Dvořáková
Dobry den, mam zalozeny ucet v cizi mene (can $)u Cs.Sporitelny a chci ho zmenit na spolecny ucet s pritelkyni, ktera mi vede domacnost. Pro pripad meho umrti mam jiz sepsanou zavet s odkazem veskere pozustalosti mym detem zijicim v Canade, kde mam hlavni movitosti (ban.ucty a investice) Pripadne veskery zbytek meho cs. (Cs Sporitelny) uctu po me smrti automaticky teto pritelkyni v CR?
dobrý den, 18.1.2016 můj tatínek, který má u vedený běžný účet u ČSOB, požádal na pobočce České pošty o jeho zrušení s tím, že finanční prostředky budou převedeny na jinou banku. Vzhledem k tomu, že je mu 80 let a nebyl si jistý podpisovým vzorem, požádala jsem pracovníka pošty o ověření podpisu dle občanského průkazu. Do dnešního dne prostředky nebyly převedeny. Jaká je lhůta vypovězení účtu a mohou vzniknout problémy s podpisem, který nebude totožný s podpisovým vzorem ačkoli je ověřen pracovníkem pošty? děkuji za odpověď, Bohdálková
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.