Dobrý den, mám běžný účet u Poštovní spořitelny, který bych chtěl používat online (era ?). Moje podmínka je zachovádní dosavadního čísla účtu. Bydlím v Německu, účet používám jen 2-3 x za rok, převody na účtu nepřesahují 50 000 Kč ročně. Je tato změna možná? Když ano, jaký by byl tarif a ostatní podmínky zavedení (osobní jednání nebo poštou atd)? Děkuji předem za odpověď.
15.12.2015 kolem 19.20 hodin v Brně na nám Svobody 709/9 (OC Omega) jsem z bankomatu vybírala častku 1000 Kč, kterou jsem nevyzvedla. Snad proto, že jsem nedostala zvukový pokyn k vyzvednutí a také jsem výbírala hotovost prvý raz z Fiobankomatu? Ti co po mně výbírali jsi přilepšili k Vánocům nebo to byl účel někoho mazaného? Přeju pěkné svátky!
Dobrý den, prosím o sdělení majitele účtu č. 2200033316/6210. Na tento účet jsem dne 2.11.2015 omylem zaslala částku 7020 Kč z účtu č. 1011367515/6100. Moje banka se s Vámi v této věci spojila, ale nedošlo k navrácení částky. Budu tedy nucena své prostředky vymáhat jiným způsobem. Předem děkuji za brzké vyřízení Mgr. Radka Pešlová
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.