Dobrý den, již několikrát jsem se pokoušel změnit systém posílání papírových výpisů z mého účtu a to tak, že by výpis obsahoval údaje o pohybu prostředků od 1. v měsíci a končil by posledním dnem v měsíci. Na expozituře mi bylo sděleno, že toto není možné, že výpis musí zůstat v původním provedení. Doposud mi chodí výpis z KB od 11.dne v měsíci do 10.dne v měsíci následujícím a to mi značně nevyhovuje v přehledu o výdajích. Děkuji za odpověď.......Slanina Jaroslav
Zdravim, chcela by som sa opytat, či by bolo možné založit si bežny učet online, s možnostou sluzby internet banking, je možné, že si ho može založit aj niekto zo slovenska ? Ak ano, v ktoerj banke by som mala najvyhodnejsie -vedenie uctu -gratis, prevod do cudzej banky- gratis a havne, prevod cez internetbanking na slovensko-najnžši možny polatok v čr do čsob banky na do sk-na slovensky učet? dakujem. renata
Dobrý den, mám poněkud trapnější dotaz. Potřeboval bych si vybrat z bankomatu ale nejsem si jistej jestli si pamatuju správnej PIN. Je na bankomatu možnost, např. po 2 špatných pokusech, storno? Nechci si kartu zablokovat, ale stejně tak nechci platit hned za novej PIN a k nejbližší pobočce to nemám nejblíž. Jsem u KB. Děkuji
Dobrý den, rád bych si založil běžný a spořící účet v EUR, pokud možno bez poplatků. Některé banky tohle sice nabízejí /Equabank/, ale já chci na účet ukládat přímo měnu euro, ne koruny. Tyto prostředky bych potom chtěl čerpat např. platbami platební kartou v zahraničí. Uvažoval jsem i o založení účtu na Slovensku, ale nemám ani slovenské občanství, ani trvalý či přechodný pobyt na Slovensku. Děkuji.
Dobrý den, v současnosti jsme jako škola u České spořitelny, ale na poplatcích za rok uhradíme cca 12 000 Kč. Naše operace jsou nejvíce příchozí platby z jiných bank, platby faktur a 2x ročně vracení přeplatků do jiných bank. Nenabízí některá z bank výhodnější služby? Jsme z Pardubického kraje, nejbližší pobočky máme v Chrudimi. Děkuji Macháčková
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.