Dobry den obracim se na Vas s dotazem, na ucet vedeny u vasi banky byli moji osobou z meho uctu od konkurencni KB zasilani platby na dve cisla uctu a ja bohuzel nevim, ktera pojistovna byla majitelem techto uctu . Vim ze to bylo sporeni mych dcer, ale veskere doklady si ponechala matka. U prichozych plateb je i me jmeno a cislo uctu KB jedna se mi jen o nazev pojistovny. Cisla uctu 2038812118/2600, 2038810403/2600 budu velice rad kdyz mi toto pomuzete odhalit abych se dovedel co se stalo s penezi stalo a mohl diky vam resit vse s majitelem uctu cili pojistovnou. Dekuji. DB
Dobrý den jsem student a mám domácí úkol. Potřeboval bych jestli byste mi odpověděl/a na tyto otázky. 1)Měsíční poplatek za vedení účtu? 2)Kolik stojí výběr z bankomatu? 3)Kolik stojí výběr z cizího bankomatu? 4)Jestli je účet podmíněn platbou kartou? 5)Kolik stojí výpis poštou? 6)Jestli máte nějaké bonusy? 7)Jestli je možný výběr na přepážce a kolik stojí? 8)Jaké máte ochranné prvky při internet bankingu?
Pokracovani dotazu #2423: Dobry den, uz jsem se smirila s tim, ze to stav. sporeni je zrusene (o tom statnim prispevku stale cekam na odpoved z banky). Opet jsem zaslala email do nekolika bank s zadostni o informace o otevreni uctu, abych mela kam ty penize prevest. Equa bank odpovedela: děkujeme za kontaktování Klientského centra Equa bank. Pro založení účtu je potřeba mít platný občanský průkaz. Cestovní pas lze uvést pouze u občanů jiných států. Zároveň je potřeba vlastnit české telefonní číslo na mobilní telefon. V případě dalších dotazů se na nás můžete obracet každý den od 8 do 21 hodin na telefonním čísle 222 010 222 nebo na e-mailové adrese: klientske.centrum@equabank.cz. Vy jste rikal, ze OP neni potreba, banky, ktere jsem kontaktovala v prosinci a Equa bank dnes mi napsali, ze bez OP to nejde. Mate informace, ktera banka mi otevre ucet bez OP, protoze ja zadnou nemohu najit... Uz opravdu nevim, co mam delat... Dekuji za radu.
Dobrý den ! Mám u Vaší banky účet s číslem: 35-9851120247/0100. Můj partner ze Slovenské republiky chce provést platbu na tento můj účet. K tomu potřebuje ode mne znát IBAN a SWIFT kód. Při zběžném prohlížení internetu jsem tento údaj na Vašich internetových stránkách nenašel. Sdělte mi jej prosím na mnou uvedený e-mail. Děkuji. Zdravím a přeji hezký den Dietmar Fleischer
Dobrý den, chci Vás poprosit o radu. S manželem ( 44 a 43 let) jsme si společně podali žádost o insolvenci, která nám byla schválená a teď mezi svátkami nám už dorazili domů papíry od soudu se splátkovým kalendářem. První splátka bude odcházet teď v lednu 2016. Já jsme normálně zaměstananá na plný úvazek, manžel je v invalidním důchodě po onkologickém onemocnění. Rádi by jsme si založili běžný účet v bance( přemýšleli jsme FIO banku) , kam by přicházeli peníze jako zbytek mé výplaty a taky manželův důchod. Těch peněz za těch 5 let,co bude běžět oddlužení, asi moc nebude. Můj dotaz zní: Je možné a v které bance, založení běžného účtu pro nás oba jako manželé, aby jsme měli k účtu oba příštup. Když sme přemýšleli i do budoucna, i v případě,že by se něco s jedním z nás něco stalo, aby ten druhý mohl se dostat k penězům - třeba v případě smrti. Předem Vám moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám platební kartu ČSOB Visa. Účet mám u WSPK. Můžete mi prosím sdělit jaký bude poplatek za použití karty při výběru hotovosti 15 000.- Kč z bankomatu : Česká spořitelna ? GE Money bank ? Děkuji za odpověď ! Nedařilo se mi to na internetu vyhledat.
Dobrý den, mám běžný účet u Poštovní spořitelny, který bych chtěl používat online (era ?). Moje podmínka je zachovádní dosavadního čísla účtu. Bydlím v Německu, účet používám jen 2-3 x za rok, převody na účtu nepřesahují 50 000 Kč ročně. Je tato změna možná? Když ano, jaký by byl tarif a ostatní podmínky zavedení (osobní jednání nebo poštou atd)? Děkuji předem za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.