Byl jsem 15. 10. na pobočce na Orlí, Brno zařídit změnu č. účtu, na nějž chci převádět peníze (v důsledku změny peněž. ústavu). V předsálí se mne ochotně ujala slečna a vše jsme na jejím notebooku provedli, ale musel jsem uvést heslo. Mám nyní nepříjemný pocit, že heslo by mohlo být zneužito. Mám se obávat a heslo raději změnit nebo vaše banka garantuje důvěryhodnost zaměstnanců. Děkuji za odpověď
Dobry den vcera maminka sla vybrat peníze do bankomatu č.sporitelny jinak ma účet u pos. spořitelny navolila vše potřebné zeptalo se ji to v jakých bankovkach to chce ukázalo se na displeji počkejte na hotovost ale nedočkala se ani peněz ani karty vyjel potom lísteček transakce neprovedena karta odebrana nevíme proč se tak stalo můžete poradit? Jinak zítra jdeme na pobočku pos. sporitelny.
Dobrý den, obracím se na Vás z důvodu případné změny banky, konkrétně přechodu z Era Poštovní spořitelny k jiné bance. Poté, co jsem si zažádala o výměnu karty za bezkontaktní, kdy po mně chce PS poplatek za tuto službu nehorázných 350 Kč, jsem si řekla "a dost". Myslím, že banka si má svých klientů vážit, nepřehlížet je, a naopak svým dlouholetým klientům nabízet výhodné služby, aby si je i nadále udržela. To se v mém případě nestalo, a proto uvažuji zcela vážně o změně banky. Kterou banku byste mi doporučil? • bezkontaktní karta - kde ji dostanu hned, bez poplatku? •převod z účtu Era PS by za mne měla vyřídit vybraná banka - zjistila jsem si, že PS neúčtuje žádný poplatek za takový převod k jiné bance, je-li klient u ní déle než 12 měsíců. Mělo by to být tedy pro mne bezbolestné. •chtěla bych si zároveň se zavedením účtu zřídit trvalý příkaz na platbu inkasa. •nabídka dalších bonusů - chtěla bych, aby se mi například vracela procenta na účet zpět při nákupech zboží, apod. další výhody. Chci mít své úspory v takovém stavu, aby neubývaly díky poplatkům, nýbrž tam byl i nárůst (i nepatrný má cenu) - byl by výhodný spořící účet? Při shrnutí výše uvedených přání a dotazů - která banka by byla pro mne nejlepší, nejvýhodnější? Předem Vám děkuji, budu se těšit na Vaše odpovědi a radu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.