Dobrý den, maminka má účet u České spořitelny, nyní je dlouhodobě nemocná a bude patrně umístěna na několik měsíců v LDN. Pro výběr hotovosti má jen kartičku pro výběr na přepážce. Jak má nyní postupovat, když si potřebuje vybrat peníze a osobně se na pobočku nemůže dostavit. Děkuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda poskytujete vedení účtu bez poplatku. Na můj sporožirový účet vedený u Vás cca 20 let mi chodí každý měsíc poměrně vysoké platby. Vaši zaměstnanci v pobočce Dobřichovice mě informovali, že 20. 10. 2014 začíná u Vás akce na vedení účtu bez poplatků, ale nebili mi schopni říct, podmínky (teprve proběhne jejich školení) za kterých je možno neplatit poplatky. Chci odejít k jiné bance, ale měla jsem dojem, že to Vaše zaměstnance nechává v klidu, když jim odcházejí klienti. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.