Dobrý den, nevíte prosím, zda je možné založit účet i pro imobilní osobu? Equa bank, která to snad v minulosti umožňovala, už není. Doplňuji, že osoba nemá bankovní identitu ani jiný účet. Jsme tak v bludném kruhu, jak vyřešit zasílání důchodu. Předem děkuji.
Dobrý den, mám dotaz. Jsem v insolvenci, 3 roky jsem měl účet, který patří známé a už půl roku mám svůj na své jméno. Tam mi chodí i výplata. Ten její účet mám stále a přeposílám si tam peníze ze svého účtu a naopak. Myslím to tak, že mi přijde výplata a občas si přepošlu něco zpátky z bývalého účtu na svůj a mám to v příchozích platbách. Nejsou to peníze navíc, jen to přeposílám z té výplaty. Nebude to průšvih? Kdyby chtěl správce vidět výpis? Nebo na konci insolvence třeba soud? Děkuji moc
Dobrý den, pokud si cizinec (občan státu mimo EU) založí bankovní účet v ČR na základě povolení k dlouhodobému pobytu a tomu povolení vyprší platnost, může ten cizinec nadále používat účet, když pravidelně bývá v ČR v rámci dohody o bezvízovém styku?
Dobrý den, obracím se k Vám s dotazem ohledně vložení norských korun (NOK) na bankovní účet banky, která přijímá norské peníze v hotovosti. Mám NOK účet u Raiffeisenbank, avšak peníze nelze vkládat v hotovosti. Prosím můžete poradit jakým způsobem je možné vložit hotovost v NOK na nějaký účet banky v České nebo Slovenské republice? Děkuji předem
Dobrý den, prodával jsem kryptoměnu přes P2P na burze Binance. Banka zablokovala účet a požaduje potvrzení transakce podle zákona AML. Potvrzení jsem poslal. V bance mi neřekli, jak dlouho mám čekat. Lidé říkají, že kontrola trvá roky a na peníze můžete zapomenout. Mohu vrátit peníze z účtu? Jsou peníze navždy ztraceny?
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda jako vypravitel pohřbu mám nárok na výpis z účtu zemřelého. Po úmrtí otce bylo dědické řízení zastaveno pro majetek nízké hodnoty, který měl být vydán mně, pozůstalé dceři. V bance mi bylo řečeno, že neodpovídám za dluhy, jelikož nejsem dědic, zůstatek na účtu mi nevyplatí, pravděpodobně je účet již v mínusu a že na výpis nemám nárok. Je postup banky správný? Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.