Dobrý den, před 8 lety jsem splnila podmínky pro zahájení insolvence, před 3,5 roky jsem insolvenci řádně ukončila. Přesto když jsem si zřizovala před 3 měsíci nový účet u banky a žádala jsem o povolení přečerpání, bylo a je mi to stále odpíráno. V bankovním i nebankovním sektoru mám dle placeného výpisu 0 záznamů. Jediné co mě napadá a mohlo by mít souvislost je to, že ze dvou bank se jedna z nich do insolvence nepřihlásila. Proto se na Vás obracím, zda a kde by mohla být chyba?
Ahoj, how can I be sure that I will receive BONUS 1 000 Kč for Bonusový spořicí účet od RB Raiffeisenbank? I'm client of Raiffeisenbank and if I choose that option from your site, it transfers me to Raiffeisenbank internet banking. How does your company guarantees that I will get the bonus? Zdraví, Val
Dobrý den, jsem invalida pobírající příspěvek na péči, který mi chodí na jeden z mých tří bankovních účtů. Jak se dostanu k příspěvku na péči? Na všech třech účtech mám po zásahu exekutora mínus a jsem nyní zcela bez finančních prostředků. Děkuji za odpověď
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.