Dobrý den, mamince chodí na účet starobní důchod otce. V případě jeho smrti bude v dědickém řízení pozastaven účet maminky a vše půjde do dědictví? Je lepší pokud mají manželé oddělené účty, aby v případě úmrtí jednoho z nich, měl do vyřízení dědictví přeživší z čeho žít? Jak je to s dědictvím - budou i oba rozdělené účty manželů předmětem dědictví? Děkuji
Dobrý den, žádala jsem u své banky o životní minimum z důvodu, že mám exekuci na úctu a mám dvě malé děti. Musela jsem hodinu čekat, než mi to udělají, aby mi pak řekli, že na to nárok nemám, že nemám dostatečný finanční zůstatek. A to beru rodičák a přídavky na děti. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý deň, prosím, prvú splátku v insolvenci sme začali platiť 25.1. 2020. Teda posledná splátka bude 25.1.2025? Máme to na 5 roků. Samozrejme, každý mesiac za celú dobu poctivo splácame. Možem si otvoriť účet v banke na svoje meno? Ďakujem, s úctou
Dobrý den, moje dcera zdědila nějaké peníze po svém otci (který byl Čech). Nyní žijeme ve Španělsku, v Madridu. Moje dcera má český pas (nemá občanský průkaz, protože nebydlíme v ČR). Mohu si otevřít online účet pouze se svým cestovním pasem? Potřebuji jej k tomu, aby soudce schválil výplatu dědictví. V červenci pojedeme do Prahy formalizovat podpis, ale teď je důležité mít bankovní účet na jméno mé dcery. Zdravím a děkuji. Sonia
Dobrý den, čtu jak se banka chlubíte, že má nejlepší služby, ale ve skutečnosti to tak není. Jsem klientem desítky let a mohu jen říct, že je to stále horší. Zrušili pobočku v Litovli a tak musíme všichni do Uničova. Již dříve jsem podal stížnost, že se nezřídily služby alespoň 1 den v týdnu, přitom zde je umístěna pojišťovna. Služby jsou absolutně nedostatečné! Již téměř týden si nemůžeme ani z bankomatů v Litovli vybrat svoje peníze, nejsou v nich bankovky, mnohdy zase je bankomat mimo provoz až několik dní! Pobočka v Litovli sloužila občanům z dalekého okolí, určitě mají klientů několik tisíc a tito musí mnohdy do banky až desítky km a spoje veřejné dopravy jsou značně omezené! Vyzývám banku nejen za sebe o zajištění řádné služby pro občany, aby to bylo ku prospěchu občanům a ne jen bance. Tento požadavek jsem přednesl i v pobočce v Uničově. František
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.