Dobry den, kterou banku si vybrat? Potřebují nejméně dvě, které s těmi poplatky CHF jsou nejmilosrdnější, Vždyť je to hrůza, co žádají za příchozí a odchozí platby. Dokonce při výběru se musí člověk objednávat dopředu, co to je za bordel? Denní limit je také omezený při výběru. Nejlepší je mít peníze doma na zahradě. S pozdravem.
Dobrý den, ztratila jsem při stěhování plno papírů a nemám vůbec číslo mého účtu, natož heslo, abych se na něj dostala, mám i nový PC. Tam bylo aspoň číslo účtu. Chtěla bych poprosit o úplné zrušení účtu, který již dlouho nevyužívám. A chci zaslat vyúčtování. Nechci dlužit desetitisíce. Prosím, napište mi co je potřeba k tomu udělat, ať mohu zrušit tento účet. Nemám v okolí žádnou banku. Musím proto písemně. Děkuji za pochopení a odpověď.
Dobrý den, může mi být v insolvenci zablokován účet vedený na moje jméno, ze kterého vše platím a na který přichází veškeré příjmy? Dočetl jsem se, že ano. Jaký to má smysl? A jak se tomu případně bránit? Můžu se po té obrátit na ins. soud, aby věc vyřešil a účet odblokoval?
Dobrý den, zdědil jsem finance uložené v bance na Slovensku. Banka mi sdělila, že musím doručit potřebné dokumenty osobně (to snad ne - přijedu a úředník mi sdělí, že to není vše a zase pojedu zpátky). Chtěl bych se zeptat, jestli není jiná možnost (na internetu jsem na podobný problém nenašel odpověď). Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím o informaci o bonusu 500 Kč u mBank (uvádíte v tabulce u dětských účtů). Volala jsem na infolinku mBank a o této akci nic nevědí. Jaké jsou podmínky? Chci zakládat 2 dětské účty pro děti do 15 let (vč. platebních karet). Platí bonus na oba nově založené účty? Nejsem klientkou mBank. Děkuji
Pokračování dotazu č 16755: Dobrý den, banka mi už jednou vracela sirotčí důchody předchozí měsíc. Za ten červenec bylo opět v řešení vrácení těchto důchodu, ale banka to prý nestihla. Takže moc dobře věděli o co se jedná. Dluhovou poradnou mi bylo řečeno, že můžu po schválení splátkového kalendáře o tyto částky požádat.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.