Dobry den, chtela bych vas poprosit o radu ohledne me situace s bankou Moneta. Jedna se o to, ze jsem v tomto tydnu provedla kolem 12 hodiny zahranicni prikaz k uhrade na nemalou castku pres internetove bankovnictvi. Bohuzel jsem prevod resila v rychlosti a poprve. Nezkontrolovala jsem kurz eura. Po necelych dvou hodinach jsem zdesena odectenou castskou volala na linku Monety. Jak mam postupovat, ze chci zrusit dany prikaz? Co me to bude stat? Za tento kurz prevest penize nechci. Slecna me odkazala na internetove bankovnictvi, kde jsem mela zazadat o zruseni. Dale uvedla, ze do 17:00 bych to mela mit BEZ poplatku 500 Kc. Zadost jsem odeslala po druhe hodine, Pote mi prisla odpoved, ze zadost predali zahranicni bance a ze me to bude stat 500 Kc plus sazby zahranicni banky, ktere oni neznaji. Den po te, jsem banku znovu kontaktovala, telefonicky a pisemne a bylo sdeleno, ze mi nedokazi rici, jestli se penize vrati ani kdy. Nemaji naprosto zadne informace, vse ma v rukou zahranicni banka. Zasla jsem do zahranicni banky i s majitelem uctu. Dokonce od vedeni zah. banky nam bylo potvrzeno, ze o dane castce ani jakemkoliv moznem pohybu na uctu nic nevidi. Rozhorcena, jsem znovu psala zpravu, kde jsem danou zkutecnost uvedla. Na zpravu mi dosud nebylo odpovezeno. Ale dnes se mi na ucet vratila castka. S velkym financnim rozdilem, protoze castku vypocitavali kurzem 24,6 pricemz odchozi platba byla pocitana kurzem 26,3. Samozrejmne 500 Kc jako vysmech k tomu. Otazka moje je, kdyz se castka ani neobjevila v zahranicni bance a ja prikaz zrusila v ten samy den, mela by byt pripsana cela odectena castka? Nikdo me neseznamil s touto skutecosti.
Dobrý den, jak dlouho můžu trvat bankovní převod z účtu vedeného u Air Bank na účet banky mimo Evropskou unii (konkrétně Turecko)? Když jsem poprvé zadávala tuto platbu, peníze byly převedeny hned druhý den. Na ten samý účet, tedy stejná platba, převod trvá už pátý den a peníze prý ještě nejsou připsány. Lze zjistit, jestli byl převod peněz uskutečněn, tedy zda-li je mají v zahraničí na daném účtu? Děkuji za odpověď.
Dobrý deň prajem, stala sa mi teraz nedávno taká vec, že slovenská banka (slovenský klient, pre ktorého pracujem) mi odoslala peniaze na môj český účet v nemenovanej banke, ale peniaze mi neboli pripísané na účet. Kontaktovala som slovenskú stranu, tí mi už odoslali aj oficiálne potvrdenie o tom, že platbu previedli. Chodievajú mi od nich peniaze každý mesiac a nikdy doteraz nebol problém. Keď som sa obrátila na českú banku, naposledy si odo mňa vyžiadali toto oficiálne potvrdenie o prevedení platby zo slovenskej banky. Čakám momentálne, ako sa to ďalej bude riešiť, ale keďže so mnou nekomunikujú spôsobom, ako by som uvítala, t.j. že ma budú informovať, ako sa tento prípad bude ďalej riešiť a či sa už vôbec rieši, píšem vám, či by ste mi nevedeli poradiť. Nepoznám nikoho, komu by sa niečo podobné stalo. Aké kroky by mala moja česká banka urobiť, resp. čo od nich mám žiadať? Veľmi pekne ďakujem za pomoc. S pozdravom. Denisa
Dobrý den, očekávám platbu na účet ze zahraničí. Konkrétně z Kataru. Platba byla odeslána z "The Commercial Bank of Qatar" v sobotu, nicméně zatím nedorazila. Vzhledem k tomu, že s odesílatelem nemám v současné době spojení, ráda bych se zeptala, zda po odeslání mohl platbu zamítnout, či jí zrušit. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, přišla nám pokuta z Rakouska a v pokynech pro platbu mám jen IBAN (SEPA) AT52 2081 5000 4273 5266. Dále BIC: STSPAT2GXXX. Nic více, dokázal byste mi prosím poradit o jakou banku jde, abych mohla vyplnit adresu, název banky a pokutu zaplatit? Děkuji mnohokráte!
Pobírame s manželem důchod z Rakouska. Nyní si chceme otevřít v ČR eurokonto a chceme si nechat důchod přeposílat v eurech. Jaká bude výše poplatků za přeposlání a výběr euro - pouze obecně. Která banka je nejvhodnější co do výše poplatků? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.