Dobrý den, potřebovala bych poradit. Paní zaslala peníze v českých korunách na můj euro účet v Turecku, již 9 den peníze nepřišly a paní v bance řekli, ze od nich peníze odešly, že s tím nemůžou nic udělat. Mně dneska v moji bance řekli, že tam je buďto problém v tom, že poslala CZK na euro účet (myslela jsem, že to banka převede sama) a že tam nevidí žádnou příchozí platbu na můj účet. Chci se zeptat, jdou poslat české koruny na euro účet?
Dobrý den, dala jsem omylem paní své č. účtu kvůli platbě, ale místo koncovky 0300 jsem zadala omylem 0800, což je kód jiné banky. Bohužel platba z její karty již proběhla, ale ke mně se tedy pro toto nedostala. Jak mám dále já nebo ta paní postupovat, aby byla platba vrácena zpět? Děkuji za jakoukoli odpověď. Jednalo se o částku 282 Kč.
Dobrý den, provedli jsme platbu v zahraničním eshopu. Zvolili jsme platbu kreditní kartou (ačkoliv máme pouze debetní) a zaplatili jsme debetní. Částka byla pár dní blokována a teď se vrátila a objednávka byla stornována. Nevíte co by mohl bát důvod? Je možné že je důvodem platba debetní kartou?
Dobrý den, četla jsem, že ze zahraničí může SEPA platbou přijít částka pouze do výše 50 000 €. Co když tedy zahraniční banka pošle vyšší částku? Co se s ní stane? Je omezený počet plateb do 50tisíc € v jednom měsíci? A může tato platba přijít na běžný účet a nebo je potřeba mít speciální účet?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.