Dobrý den, již řadu let si platím čtvrtletně životní pojištění, platba odchází převodem z mého bankovního účtu automaticky přes SIPO do příslušné pojišťovny. Běží to bez mého zásahu už dlouho, čísla účtů ani variabilní symbol se nemění. Náhle se ozvala pojišťovna, že neobdržela platbu za listopad 2019. Mám doklad, že z mé banky peníze odešly, a další doklad, že platba odešla od České pošty (SIPO). Číslo účtu i var. symbol je v pořádku. Pojišťovna i přes poskytnuté doklady tvrdí, že peníze nedostala, a vyžaduje opakovanou platbu. Můj dotaz zní: opravdu musím za těchto okolností platit znovu? A u koho můžu tuto situaci reklamovat? Banka, pošta i pojišťovna svorně tvrdí, že jejich chyba to není. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, na internetu jsem opakovaně narazila na výraz platba online kartou. Ráda bych se zeptala, jak je možné tuto kartu získat. Stačí když vlastním obyčejnou kartu k účtu a nějak ji aktivovat? Vůbec nevím, jak bych to měla provést. Mám banku ČSOB. Děkuji za vysvětlení.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.