Prosím vás, zadal jsem platbu z Neterapay účtu na svůj bankovní. Za lomitkem mám mít /0600 ale když mně přišel ověřovací mail, tak tam byl účet zobrazen /600 - přijdou ty peníze? Nebo je to problém když tam chyby ta nula? Ale bylo tam jinak že platba proběhla úspěšně. Žel na účet nic nepřišlo. Mockrát vám děkuji.
Pokračování dotazu č. 8959: Děkuji za odpověď, zkontaktovat se s příjemcem jsem se snažil, ale zatím několik dní bez odpovědi. Není lepší zadat SEPA platbu přes svoji banku, vše řádně vyplnit, tím pokutu řádně vyřešit a doufat, že první nekorektní platbu odešlou zpět na můj účet? Jde o 170€, tudíž jsem z této situace nesvůj. Jde o moji první mezinárodní platbu. Děkuji za reakci.
Dobrý den, potřebuji zaplatit pokutu z Rakouska, ale v platbě přes aplikaci Revolut jsem zadal špatně název instituce, IBAN a BIC kód jsem zadal správně, akorát nemám vyplněné identifikační číslo pokuty. Platba odešla a žádné peníze se zatím nevrátily. Psal jsem na uvedený email info o těchto mých nesrovnalostech a doplnil identifikační číslo, odpověď zatím žádná a zbývá mi týden na úhradu pokuty v daném termínu 4 týdnů. Co teď prosím mohu dělat? Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.