Dobrý den, mám na Vás velkou prosbu. Mohli byste kontaktovat majitele účtu: XXX/0600 se zprávou, že jsem dne 27.3. omylem na tento účet poslala 875 Kč s domněním, že jde o účet kamarádky, ale bohužel jsem se spletla. Peníze mi nepřišly zpět, takže je má daný klient stále na účtě. Děkuji moc za pomoc.
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je možné poslat částku do Německé banky pro instituci, která zaslala složenku s vyplněnými údaji (kromě "Kontoinhaber/Zahler" - což má vyplnit odesílatel). Dotaz zní, jestli mohu pomocí SEPA platby přes internet banking zaplatit tuto složenku člověku, pro kterého byla složenka zaslaná? (Jde o to, že osoba, která to má zaplatit, nevlastní účet). Děkuji za odpověď
Dobrý den, mohu se zeptat, jak dlouho trvá platba z Velké Británie na účet do ČR, který je u Air Bank, když peníze byly odesílané 3.4. ráno, ale ve VB byly 6.4. a 9.4. svátky. A také se jedná o vyšší částku cca 4 200 liber. Kdy bych tak mohla mít peníze za těchto okolností na účtu? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.