Pokračování dotazu č. 4130: Ano, vše bylo odesláno správně, posílala jsem to už na konci října. Následně jsem to dlouho řešila se svojí neochotnou bankou ČSOB, která mě po měsíci tvrzeních, že z její strany bylo vše odesláno správně, zaslala potvrzení o odeslané platbě a odkázala mne na FIO banku. Potvrzení si akorát půjdu vyzvednout na poštu, osobně si ale myslím, že když nejsem klient FIO banky, tak se se mnou nikdo bavit nebude. Tak mne napadlo se zeptat tady, třeba jste se s něčím takovým už setkali. Ty peníze jsou tedy zaseknuté někde v meziprostoru už přes měsíc. Protistrana o tom, že peníze nedorazily určitě nelhala. Prostě chyba mezi bankami. Děkuji. V. B.
Dobrý den, zadávala jsem platbu na účet Fio banky, peníze však na protiúčet nedorazily, ačkoliv číslo účtu bylo zadáno správně. Zajímalo by mne, jak je to možné, že FIO banka mnou zasílané peníze nevidí? Jak to prosím efektivně řešit, aby mi byly peníze vráceny? Děkuji. V.B.
Dobrý den, potřebuji poslat z mého účtu na účet SK banky peníze v CZK. Na mém účtu mám někde napsat SWIFT kód, ale nevím kde. Mám tam jen kolonky na variabilní symbol, konstantní symbol a specifický symbol. Zkusil jsem ten SWIFT kód napsat do specifického symbolu, ale píše mi to, že jen 10 čísel, ale já na SWIFT kódu jich mám více. Prosím můžete mi poradit? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.