Dobrý den, včera jsem se pokusil provést internetovou platbu. Kdykoliv kdy jsem se o to pokusil napsalo mi to "platba neúspěšná prosím zkuste později". Zkusil jsem to takhle 4x za celý večera poté jsem se rozhodl podívat na svůj bankovní účet. 4x mi bylo strženo 1 200 korun z mého účtu a digitální produkt jsem neobdržel. Když jsem kontaktoval banku řekla, že peníze jsou v "bloku" a že by měly být volné až za týden anebo že mám kontaktovat obchodníka, aby to odblokoval rychleji. Obchodník řekl, že to je rozhodnutí banky. Chtěl bych se zeptat, jestli peníze opravdu přijdou zpátky do týdne (kdy blokace expiruje), když obchodník transakci zamítl. A jestli se to nedá nějakým způsobem zrychlit ? Děkuji.
Dobrý den, potřebuji odeslat platbu z Fio banky do zahraničí, konkrétně do Tuniska kamarádovi. Jaká je výše poplatku za provedenou platbu? A co přesně má být uvedeno jako druh platby - stačí uvést "ostatní platby"? A kód BIC/swift? Platím takto poprvé, takže přesně nevím, jak to má vypadat. Děkuji za informaci
Dobrý den, přes internetovou banku KB jsem provedla platbu na účet mBank. Číslo účtu příjemce jsem zadala správně,i kód banky. Bohužel jsem neuvedla předčíslí 670100. Platba se mi včera zúčtovala a z účtu odečetla. Příjemce jí na svém účtu bohužel nemá. Je tedy možné, že mi KB banka peníze připíše zpět na účet z důvodu neuvedení předčíslí? Případně mám transakci sama reklamovat u KB? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.