Dobrý den, dostávám ze Slovenska důchod přes Poštovu banku. Ještě jsem nedostal důchod za únor 2018 a v Bratislavě mi řekli, že odeslali důchod 5.2.2018 tak jako vždy přes uvedenou banku. Prosím o radu, jak mám postupovat. Moc děkuji předem za Vaší radu. František
Dobrý den, v souhlasech spořitelny s inkasem, ani v platbách/měsíc se mi nedaří mi dohledat dohledat, k jakému produktu odchází, nebo odcházela platba 500 Kč na č. účtu příjemce UniCredit Bank č. 500114004/2700 z účtu č. 73634063 - zřízeného Českou spořitelnou. Děkuji za pomoc a přeji hezký den.
Pokračování dotazu č. 4409: Dobrý den, mám Fio banku a nemůžu odděleně zapsat předčíslí a číslo účtu. Paní, které chci poslat peníze, si je jistá, že mi číslo svého účtu poslala správně. Každopádně to číslo účtu má osm číslic a ne 10. Četla jsem, že můžu před číslo účtu doplnit nuly. Je to pravda? Nechci své peníze poslat jinam. Moc děkuji za odpověď.
Jsem Čechoameričan, žijící trvale v ČR. Je mi zasílán důchod z USA v USD do banky ČSOB. Platím celkově vysoké poplatky. Mám dotaz. Je výhodnější banka v ČR, kde nebudu muset platit tak vysoké poplatky? Nebo je výhodnější si zařídit u americké ambasády zasílání důchodu šekem a šek měnit v bance nebo na poště? Poradíte, kterou nejvýhodnější banku vybrat? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.