Dobrý den, jedna osoba z Ruska má na náš účet zaslat konferenční poplatek. Tvrdí, že banky v Rusku odmítají transfer peněz na právnickou osobu a že máme uvést číslo účtu klasické fyzické osoby. Daná osoba tvrdí, že je špatně IBAN, ten jsme ale několikrát kontrolovali. Můžete mi prosím poradit, na které straně je chyba?
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jak zaplatit do ruské banky. Je to platba za službu do Státního archivu v Peterburgu. Kde mi sdělili, že nepoužívají korespondenční účet ani, že nemají pro tyto účely SWIFT kod, že je to platba do rozpočtu, a naše banka to po mně chce. Poradíte mi prosím, jak poslat peníze. Děkuji
Dobrý den, bydlím v Belorusku a chci podát elektronickou přihlášku na Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Vím, že tato Univerzita je klientem vaší banky, protože mi napsali v e-mailu Údaje pro uhrazení poplatku za přijímací řízení: - ve prospěch účtu: 000027-1925270277 - kód banky: 0100 - částka: 320 - měna: CZK - variabilní symbol: 5903602990 - specifický symbol: 0000234043 - platbu uhraďte do: 01.04.2017 Univerzita chce dostat platbu v českých korunech ale mohu udělat mezinarodní bankovní převod jen v běloruských rublech nebo euro. Tak chtela bych se dozvědět, zda budete konvertovat běloruské rubly nebo uero v českých korunách ve své bance? Děkuji Vám za Vaši pomoc v této záležitosti a těším se na Vaší odpověď!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.