Dobrý den, dnes jsem posílala klientce vaší banky platbu. Bohužel jsem omylem před její cislo účtu napsala predcisli, které tam nemá co dělat. Čislo má být xxx/6210 a částka 1 129 Kč. Před to jsem napsala predcisli 670100 a to tam nemá být. Poslala jsem ti dnes kolem 11:00 hodiny z účtu xxx/0600
Dobrý deň, rád by som sa opýtal. Momentálne študujem a pracujem v Českej republike. Bežný účet mám zriadený v ČSOB. Pravidelne, každý mesiac, osielam na Slovensko dve platby. ČSOB si však za každý prevod účtuje až 250 kč. Rád by som zmenil banku, ktorá si neúčtuje až také vysoké sepa poplatky. Najlepšie by bolo, keby si tieto poplatky vôbec neúčtovala. Môžete mi prosím poradiť? Ďakujem.
Dobrý den, každý měsíc mně chodí pravidelná platba z USA (důchod) přes IBAN na můj účet ČS. ČS spořitelna jsi za přijmutí platby v USD účtuje poplatek 100.- Kč. Jakým způsobem by bylo možné abych každý měsíc neplatil tento poplatek? Je možné mně vysvětlit systém BEN,OUR, SHA, SEPA? Vřelé díky za sdělení. Šídlo
Pokračovaní dotazu č. 3350: Dobrý den, takže 30.01.2017 jsem posilala 970 eur na Ukrajinu. Platba nepřišla, informovala jsem se v bance a tam nic nevěděli, po urgenci (když jsem tam udělala křik) zjistili, že 02.02. přišla zprava z korespondenční banky, že banka přijemce nema žadnou kor. banku, ktera umí přijmout platbu v EUR nebo něco v tom smyslu, ukrajinska banka byla hned požadana o informaci přes kterou kor. banku se to ma odeslat, všechno bylo ješte v ten ted vyřešeno a řekli že 02.02. platba v pořadku odešla. Dneska je 8.2. a penize pořad nepřišly, volala jsem do banky a stejna situace, aboslutní neochota řešit situaci, musela jsem nalehat at se na to zeptaji kolegu, znova po me urgenci zjistili že platbu jen dneska banka korespondenta strhla a penize tam budou do 3 dnu. Duvod proč to tak dlouho trva neřekli. Doufam že penize přijdou a nebudu to muset řešit potřetí... Podle mě bude vina u Monety která je absolutně neprofesionalní a bez ochoty něco řešit. Penize jsem odesilala pokažde z čs a přišli do 3 dnu, ted jak jsem posilala z monety tak je hned tento problem... Mužete se vyjadřit kde muže byt problem? Proč to tak dlouho trva nebo jak to cele vidite Vy? Připadně mam narok na odškodné z banky za problemovou platbu? Jde o to že přijemce na peníze čeká a pořad si myslí, že ja jsem penize neodeslala a celkově to budí dojem o me neserioznosti.
Dobrý den, v pondeli 30.1. jsem odesilala zahranični platbu do Ukrajinske banky A-Bank (swift: UKCBUAUK). Platbu jsem řadne vyplnila, iban, swift, jmeno majitele učtu... Platba asi po pul hodině odešla (bylo asi 12:30) Dneska je pátek a peníze pořad nepřišly, dokonce člověk telefonoval do sve banky na Ukrajine a tam řekli, že žadnou platbu do ted nepřijali... Už jsem posilala asi 4x z č. spořitelny a platba byla do 2 max 3 dnu. Ted jsem odesilala z monety a penize pořad nepřišly a obavam se že ani v pondeli nepřijdou, nejspiš se mi vrati na učet... Mužete mi prosim sdělit, v čem může byt chyba?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.