Dobrý den! Omylem jsem zaslal částku 200,-Kč ze svého účtu viz níže na účet č. xxx/2100, kde jsem udělal chybu v kódu banky. Mělo být 2010 a nikoliv 2100. Tímto se mohl doposud neznámý klient Vaší banky mou chybou neoprávněně obohatit o částku 200,-Kč. Žádám Vás, aby jste majitele účtu xxx/2100 vyzvali k vrácení částky 200,-Kč odesláním zpět na můj účet xxx/6100. Děkuji Liška Michal
Dobrý den, dne 28.12.2016 jsem omylem poslal na účet 2100512723/2100 částku 2903 Kč s VS 199021, v textu bylo "nákup BTC". Bohužel ta platba měla odejít s kodem banky 2010. Můžete mi s tím prosím nějak pomoci, popřípadě kontaktovat příjemce aby platbu vrátil? Děkuji Radek Hauser
Dobrý den, šla jsem do spořitelny s prosbou, aby mi poslali z účtu peníze na dva jine bankovni učty. Paní mi řekla, že když to pošlu z bankomatu takže to bude rychlejší, ještě mi ochotně ukázala, jak to mám poslat. Bohužel účet používá i přítel a já si nejsem jistá, jestli tam je dostačující zůstatek. Odejde platba, kdyby tam tolik peněz nebylo?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.