Pokračovaní dotazu č. 3350: Dobrý den, takže 30.01.2017 jsem posilala 970 eur na Ukrajinu. Platba nepřišla, informovala jsem se v bance a tam nic nevěděli, po urgenci (když jsem tam udělala křik) zjistili, že 02.02. přišla zprava z korespondenční banky, že banka přijemce nema žadnou kor. banku, ktera umí přijmout platbu v EUR nebo něco v tom smyslu, ukrajinska banka byla hned požadana o informaci přes kterou kor. banku se to ma odeslat, všechno bylo ješte v ten ted vyřešeno a řekli že 02.02. platba v pořadku odešla. Dneska je 8.2. a penize pořad nepřišly, volala jsem do banky a stejna situace, aboslutní neochota řešit situaci, musela jsem nalehat at se na to zeptaji kolegu, znova po me urgenci zjistili že platbu jen dneska banka korespondenta strhla a penize tam budou do 3 dnu. Duvod proč to tak dlouho trva neřekli. Doufam že penize přijdou a nebudu to muset řešit potřetí... Podle mě bude vina u Monety která je absolutně neprofesionalní a bez ochoty něco řešit. Penize jsem odesilala pokažde z čs a přišli do 3 dnu, ted jak jsem posilala z monety tak je hned tento problem... Mužete se vyjadřit kde muže byt problem? Proč to tak dlouho trva nebo jak to cele vidite Vy? Připadně mam narok na odškodné z banky za problemovou platbu? Jde o to že přijemce na peníze čeká a pořad si myslí, že ja jsem penize neodeslala a celkově to budí dojem o me neserioznosti.
Dobrý den, v pondeli 30.1. jsem odesilala zahranični platbu do Ukrajinske banky A-Bank (swift: UKCBUAUK). Platbu jsem řadne vyplnila, iban, swift, jmeno majitele učtu... Platba asi po pul hodině odešla (bylo asi 12:30) Dneska je pátek a peníze pořad nepřišly, dokonce člověk telefonoval do sve banky na Ukrajine a tam řekli, že žadnou platbu do ted nepřijali... Už jsem posilala asi 4x z č. spořitelny a platba byla do 2 max 3 dnu. Ted jsem odesilala z monety a penize pořad nepřišly a obavam se že ani v pondeli nepřijdou, nejspiš se mi vrati na učet... Mužete mi prosim sdělit, v čem může byt chyba?
Dobrý den, provedl jsem převodní bezhotovostní příkaz z mé banky FIO a platba okamžitě odešla. Příjemce platby tvrdí, že platba na jeho účet byla připsána AŽ DNES tedy za 10 kalendářních dnů. Potvrzení o platbě na účtu vedeném u banky přiloženo. Žádám o vysvětlení.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.