Dobrý den, provedl jsem převodní bezhotovostní příkaz z mé banky FIO a platba okamžitě odešla. Příjemce platby tvrdí, že platba na jeho účet byla připsána AŽ DNES tedy za 10 kalendářních dnů. Potvrzení o platbě na účtu vedeném u banky přiloženo. Žádám o vysvětlení.
Dobrý den, dne 3.1.2017 jsem posilal platbu do Ruska. Odeslal jsem kolem 10:00, za 2 hodiny mi přišla zprava z banky o realizaci platby. Dneska jsem telefonoval s paní, která platbu očekavá, ale nic nepřišlo. Jsem podnikatel a posilam platby do zahraničí poměrně často, ale penize byly někdy na učtu dokonce během 3 hodin (ano rychleji než tuzemska platba), někdy až na další den, ale nikdy se mi nestalo, že už třetí den a pořad nic. Jde o to, že faktura kterou jsem platil, ma byt uhrazena do zítra tak doufam, že to přijde. Iban, swift, jmeno banky a přijemce jsem vyplnil spravně. Chci se zeptat, kolik dní muže maximalne trvat převod a proč to někdy trva par hodin a někdy dny? To banka drží peníze a vydelava na tom nebo co? Děkuji
Pokračování dotazu č. 3281: Posílala jsem 650 euro na Ukrajinu jako urgentní platbu. Všechno bylo v pořadku, přišlo mi avizo o uspešne realizaci. Pak na dalši den dalši avizo o vraceni platby (sprostředkovatelska banka v Rakousku). Nevim zda o storno zažadala č. spořitelna nebo ta banka v Rakousku. Přišlo mi jen to co jsem vam psala (VRATKA PLATBY ******* Z, DUVODU VNITRNI POLITIKY BANKY, 8460.O.8785DK) Nevim na koho se mam obratit, zda je problem u č. spořitelny nebo kde, na pobočce paní se mi k tomu vyjadřit neumi protože sama nevědela, jen doporučila reklamaci nějakou. Platbu jsem posilala soukrome osobě do Kyjeva a jiste nešlo o teroristu...
Dobrý den, provadela jsem do zahraničí expresní platbu (zahraniční platba) 650 euro. Platba se mi po 2 dnech vratila s tim, že v avizu bylo napsano VRATKA PLATBY ******* Z, DUVODU VNITRNI POLITIKY BANKY, 8460.O.8785DK Mam českou spořitelnu, banka se mi k tomu prakticky nijak nevyjadřila (z duvodu vnitřní politiky banky není adekvátni odpověd) Poplatek za platbu mi banka vratila, ale kurzovní rozdil czk-eur / eur-czk zpusobil, že jsem přišla o 650 korun, zajimalo by mě zda ma banka na to pravo a zda si mužu narokovat na uhrazení kurz. rozdílu...
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.