Dobry den. Mam dotaz. Zamestnavatel tvrdi, ze v patek 11.11. v odpolednich hodinach odeslal vyplatu na muj ucet. Dnes 14.11. stale penize nikde, zamestnavatel ma CS a ja mBank. Jeden spolupracovnik co ma ucet take u CS mel penize tentyz den kolem 21h na uctu a dalsi spolupracovnik je mel dnes v 8h u Moneta bank. Neni to divne, ze zrovna u mBank to trva tak dlouho? Nikdy jsem tento problem nemela a penize byly druhy den na uctu nebo v pripade poslani v patek v pondeli.
Dobrý den, ztratil jsem platební kartu a potřebuji co nejrychleji platební prostředek pro platby na internetu. Existuje ještě banka, která by mi hned při založení účtu poskytla alespoň papírovou platební kartu, takže budu moci začít hned platit a nebudu čekat na vystavení plastové? Děkuji.
Dobry den, vydesila me vyse bankovniho poplatku za prichozi platbu ze zahranici (konkretne USA), ktera delala - pri SHA - 26 EUR a slo o castku kolem 1000 EUR. Je možné ovlivnit, kolik zprostředkovatelských bank se do převodu peněz zapojí? Jinak mi srazeni libovolneho financniho obnosu pripada jako nekontrolovatelné účtování poplatků, které nedokáže clovek resp. firma odhadnout a předem s nimi počítat. Existuje tedy nějaká cesta, jak po klientovi nepožadovat OUR, např. zadat v příkazu k úhradě nějaký další údaj, který by vyřadil alespoň jednu zprostředkovatelskou banku? Moje banka tvrdi, ze ne, ale v dnesni dobe regulaci vseho mozneho (vc. zarovek) se mi nedefinovatelnost poplatku predem zda podivna... Dekuji predem za Vas cas!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.