Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak zjistím kolik opravdu zaplatím za platbu kreditní kartou v USA. Mám mastercard od mBank. Jak se počítá výsledná částka kterou zaplatím. Příklad: V USA zaplatím za zboží částku 100$ jaká bude výsledná částka stržená z mého účtu v českých korunách. Děkuji Vras
Dobrý deň, neviem, či dobre napíšem. Potrebujem zo slovenskej Poštovej banky previesť zaplatiť za tovar na účet predajcu z účtom vo vašej banke. Ide o pomerne malú sumu, preto rozmýšlam použiť tzv. hladkú platbu. Môžete mi napísať, aký by bol poplatok za tento úkon vo vašej banke? S pozdravom František Trtík, frantisek.trtik@post.sk
Dobrý den, před časem jsem zaplatil svojí bezkontaktní platební kartou KB na internetu poplatek 150 kč za hudební službu Spotify. Kartu jsem kvůli tomu odemknul pro platbu na internetu a následně zamknul. Po měsíci si služba Spotify strhla dalších 150 Kč ze ZAMČENÉ KARTY. Já jsem prováhal čas zrušení prodloužení, ale o to nejde. Jde o to, že původní platba z odemčené karty je i v internetovém bankovnictví jako PLATBA NA INTERNETU. Nová platba, která proběhla ze zamčené karty, je označena jako PLATBA U OBCHODNÍKA. Platba proběhla bez fyzické přítomnosti karty jako platba u obchodníka. Je to vůbec možné? Hledal jsem na internetu, ale nikde o tom není zmíňka,, že se to někomu stalo.
Dobrý den, zakoupil jsem si digitální hru, která má vyjít za 20 dní cca a na účtu mi to dalo seznam blokací, no poté jsem chtěl ještě něco koupit, ale už mě to nepustilo ať zkouším cokoliv, prosím vás co znamená ten seznam blokací a co mám udělat proto to abych mohl nakupovat i nadále ?
Dobrý den, poslala jsem nájemníkovi, který ukončil se mnou nájemní smlouvu, omylem přes internetové bankovnictví chybné vyúčtování, jedná se o částku 5000,-Kč vyšší o kterou jsem se ošidila. Nájemníka jsem ihned kontaktovala, slíbil, že mi částku vrátí, ale je to již tři týdny a peníze zpět neposlal ani na sms nereaguje. Zaslala jsem mu výzvu o vrácení peněz písemně a také nic, mám vymáhat peníze právní cestou? děkuji za odpověď Dasa
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.