Dobrý den, minulý týden 2.5. jsem ze svého účtu poslala na svůj účet u PayPal určitou částku. Do této doby však částka na tento účet nedorazila, asi jsem udělala nějakou chybu při poslání, nejspíš jsem nezadala ID. Chci se zeptat, je-li možné peníze které mi odešly získat zpátky. Děkuji
Pokračování dotazu č. 21339: Dobrý den, moje banka chce BIC jeho banky, č. ú. , adresu banky a adresu syna. Háček je v tom, že mi poslal jen routing number (devět čísel) a č. jeho účtu. Prý to stačí. Moje banka vyžaduje BIC. Kde je pravda? Děkuji za vyčerpávající odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.