Dobrý den, mám problém dostat svoje peníze zpátky na účet. Já jsem si totiž dne 27.05. poslala peníze z PayPalu na svůj běžný účet do České spořitelny. Jenomže ten účet už byl zrušený a banka tím pádem poslala peníze zpátky, ale ne mně na PayPal. Skončily na nějakém sběrném účtu vedeném u UniCredit Bank. Teď nevím, jak se s nimi spojit, aby mi ty peníze vrátili. Prosím o pomoc, děkuji.
Dobry den, dne 27.5. jsem si poslala peníze s PayPal do České spořitelny na svůj účet. Jenomže banka je automaticky poslala zpátky a do teď to nemám připsané na svůj účet PayPalu. Bude to už měsíc a já už nevím na koho se mám obrátit o vrácení finančních prostředků. Prosím o pomoc, děkuji.
Pokračování dotazu č. 18204: Jistě, to vám nevyčítám. Jen jsem reagoval na základě vlastní zkušenosti v souvislosti s Vaší odpovědí jinému dotazovateli, že “nemusí skákat z mostu, stačí zavolat na jejich infolinku 239 018 242 a tam se vše vyřeší.” To byla Vaše rada. Tedy dodávám, že nevyřeší, pokud nemluvíte plynně anglicky. Nakonec, můžete si to vyzkoušet.
Dobrý deň, na účte vidim platbu o ktorej nemám vedomie, táto platba je aktuálne v blokovaných platbách. Išlo o neoprávnenú manipuláciu s kratou v online priestore, karta je aktuálne zablokovaná. Je vystavená reklamácia na transakciu. Bude mi táto blokovaná platba vrátená? Ďakujem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.