Dobrý den, proběhla platba kartou online, ale obchodníkovi nepřišla objednávka, peníze se strhly ale nejsou zaúčtovány. Obchodník potvrzuje, že platbu vidí a slibuje že peníze pošle zpět. Už to trvá několik dní a peníze zpět neposlal, ani nezaúčtoval. Jak postupovat když obchodník zadržuje peníze, které mu nepatří? A na koho se dále obrátit? Děkuji
Dobrý den, vážený pane Jermáři, zdravím vás a obracím se na vás s dotazem. Tchán zemřel a den před úmrtím podepsal v nemocnici převodní příkaz, který byl dne 4.5. doručen do banky a převod akceptován a proveden. Dne 4.5. v téměř 23 hod zemřel, bude tedy tento převod akceptován jako odepsaný z účtu k datu úmrtí a nebo bude zahrnut do aktiv účtu? Děkuji moc za vaši odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.